تشت‌زر: سطح کیفی بازیکنان در زمان ما بهتر بود/خیلی از بازیکنان استقلال را نمی‌شناسم


تشت‌زر: سطح کیفی بازیکنان در زمان ما بهتر بود/خیلی از بازیکنان استقلال را نمی‌شناسم

دنیای ورزش تورنتو نوشت: پیشکسوت باشگاه استقلال، روز گذشته در تمرین استقلال حاضر شد تا از تیم محبوبش حمایت کند.

کوروش تشت‌زر بازیکن استقلال در دهه شصت و هفتاد، در روز یکشنبه مهمان تمرین آبی پوشان شد و هنگام حضور در تمرین با استقبال گرم جواد زرینچه و امیرحسین فتحی قرار گرفت.

تشت‌زر در حاشیه حضورش در تمرین با رسانه‌های باشگاه‌ استقلال مصاحبه کرد و گفت: «استقلال امسال بازیکنان زیادی خود را از دست داده و با توجه به این که مربی جدید هم آمده، طول می‌کشد تا اسکلت تیم شناسایی شود، اما امیدوارم در شروع لیگ و هفته‌های ابتدایی بتوانند به هماهنگی لازم برسند و دل هواداران شاد کنند.»

پیشکسوت باشگاه درباره تفاوت استقلال دهه 60 و 70 با این استقلال گفت: «از لحاظ مالی قابل مقایسه نیست و ما قبلا به‌خاطر تعصب بازی می‌کردیم. آن زمان به دنبال مسائل مادی نبودیم و فقط می‌خواستیم دل هواداران را شاد کنیم. الان اما هم امکانات بیش‌تر شده و هم قراردادهای میلیونی و میلیاردی امضا می‌شود. سطح کیفی در آن زمان بالاتر بود و اگر بازیکنان فعلی را با آن زمان مقایسه کنیم، سطح فنی آن‌ زمان بالاتر بود. خود من الان خیلی از این بازیکنان استقلال را نمی‌شناسم، اما آن زمان سر تمرین همه بازیکنان اسم و رسم‌ داشتند. البته هر نسلی از ما بازی کند، فقط یک هدف دارد و آن هدف، شاد کردن دل هوادارهاست.»

تشت‌زر درباره یکی از خاطراتش در باشگاه استقلال می‌گوید: «یکی از خاطرات خوبم مربوط به 6 مرداد 1374 است که در دربی با 3 بر 1 تیم پرسپولیس را شکست دادیم و من در نیمه دوم و به‌جای امیر قلعه‌نویی به زمین آمدم.»

او در پایان صحبت‌های خود، درباره فعالیت‌هایش در کانادا گفت: «من در کانادا مدرسه فوتبال دارم، یک مجله ورزشی هم دارم و در زمینه املاک هم فعالیت می‌کنم.»

255 41

کد خبر 1291252

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !