به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آرش جابری که به منظور بررسی و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول فوتسال کشور به کرمان سفر کرده است، ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیر، از میزبانی گرم و صمیمانه هیئت فوتبال استان و در رأس آن دکتر قرایی، رئیس این هیئت، قدردانی کرد و گفت: بی شک حضور این عزیز فرهیخته به عنوان متولی فوتبال استان کرمان، در این مقطعی که آمده اند، واقعاً تحولات شگرفی را هم در استان ایجاد کرده اند و هم آوازه عملکردشان در جای جای ایران پیچیده، و به عنوان مثال شایسته ای امروز در بحث استان های مختلف کشور مطرح است.

او افزود: برگزاری سمینار هم اندیشی رؤسای هیئت های فوتبال استان ها و در بدو ورود وی، برگزاری مراسم بهترین ها و همچنین سیمینارهای مختلف داوری، برگزاری کلاس های آموزشی و دوره های مختلفی که در این مقطع کوتاهی که تشریف آورده اند، با انجام این‌ها، برآیند خوبی را برای مجموعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان کرمان و جنوب شرق کشور آرزو می کنیم، تا همواره حضور ایشان در ورزش این استان پابرجا باشد و از تجربیات گرانقدر و گراسنگشان در مسئله فوتبال کشور و میهنمان نهایت استفاده را ببریم.

جابری از سایر اعضای هیئت فوتبال استان نیز تقدیر و تشکر را کرد و بیان داشت: خوشبختانه فوتسال استان کرمان در لیگ 98، 99 در تمام لیگ ها و در عرصه ی میزبانی ها حضوری فعال داشته و جزو معدود استان های ماست که در تمامی لیگ ها در رده های سنی به ویژه در لیگ های مناطق و پایین دستی حضور داشته است.

دبیر سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: شاید در برخی لیگ ها نیز دیده باشید که دو نماینده از این استان حضور دارند که اکنون نیز در لیگ یک دو تیم از کرمان حاضرند.

جابری افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که از استان کرمان و به ویژه ریاست این هیئت سراغ داشتیم، در جلسه ی هیئت رئیسه ای که برای میزبانی برگزار کردیم، بنده خودم کرمان را پیشنهاد دادم و عزیزان هیئت رئیسه هم قبول کردند و امروز بازدیدهای نهایی را انجام دادیم.

او تصریح کرد: مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول فوتسال کشور 24 شهریور ماه با حضور مدیران عامل باشگاه های لیگ دسته اول، رؤسای هیئت های فوتبال استان هایی که در لیگ یک دارای تیم هستند و اعضای هیئت رئیسه سازمان فدراسیون در کرمان برگزار می شود.

جابری بیان داشت: آروزی همه ما بر این است که این استان، با این پتانسیل، با این بخش سرمایه گذاری صنعتی، با این ظرفیت نیروی انسانی و سخت افزاری تیم خوب و شایسته ای در لیگ برتر فوتسال کشورمان داشته باشد.

او با ابراز خرسندی از میزبانی خوب این استان در بخش رده های سنی پایه گفت: در بخش رده های سنی پایه، در رده ی سنی نونهالان، واقعاً ما از شهرستان انار یک میزبانی خوب شاهد بودیم.

جابری افزود: اکنون نیز مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور را در رده سنی جوانان با حضور 8 تیم در سیرجان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مسابقات لیگ دسته اول ما در رده ی سنی امید هم با حضور دو تیم از استان کرمان حضور دارد ( یک تیم از سیرجان و یک تیم از کرمان) برگزار می شود.

دبیر سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنانش به فوتسال بانوان نیز اشاره کرد و بیان داشت: در بخش بانوان نیز استان کرمان سرآمد استان های کشور است، چرا که وقتی باشگاه ها یا استان هایی در بخش بانوان سرمایه گذاری می کنند، علی رغم آنکه این امر برگشت سرمایه ای ندارد، ولی این اتفاق رخ می دهد، پس باید از این لحاظ از رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، اعضای هیئت و همه ی دست اندرکاران قدردانی کرد.

جابری با اعلام اینکه هم اکنون در خدمت مجموعه دوستان در امر برگزاری مسابقات فوتسال کشور در سطح استان کرمان هستیم، گفت: امروز بار اصلی برگزاری مسابقات ما بر دوش هیئت های فوتبال استانی است و همه این عزیزان در هیئت ها یار و یاور ما هستند.

او افزود: در حقیقت حاصل زحمات دوستان بخش ها، شهرها و استان های کشور است که در فدراسیون و سازمان لیگ به بار می نشیند.