مسلمان بی‌بصریت از کافر هم بدتر است


مسلمان بی‌بصریت از کافر هم بدتر است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: مسلمان بی‌بصریت از کافر هم بدتر است چرا که کافر جرائت نمی‌کند که در صحنه میدان بیاید اما مسلمان بی بصریت به اسم اسلام از کافر هم بدتر عمل می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار با ستاد مردمی و کمیته پشتیبانی کنگره شهدای سادات خراسان جنوبی افزود: اینکه مردم به اسم دین چه کارهایی انجام می‌دهند بحث دیگری است، امامان معصوم ما به اسم دین و اسلام مقتول و مسموم شده‌اند و تاریخ پر از خاطرات است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال بنی عباس که خودشان را نزدیکتر به خاندان اهل بیت (ع) داشتند و حکومتشان را با کلک و به اسم اهل بیت(ع) به دست آوردند، این خاندان غوغایی به پا کردند و از بنی امیه و بنی مروان هم بدتر کردند و اگر می‌دانستند که شخصی از اولاد علی(ع) و فاطمه زهرا(ع) است، بلافاصله او را می‌کشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: تمام امام‌زادگانی که در مناطق مختلف ایران دفن هستند نشان از این است که در زمان خود امنیت جانی نداشتند.

وی اظهار داشت: هزاران نفر در کشورهای یمن، سوریه، افغانستان، عراق، بحرین و سایر کشورهای منطقه به نام مسلمان کشته می‌شوند، مسلمان بی بصیرت گاوه شیرده کفار، خر بارکش و سگ گزنده شکارچی‌های کفار می‌شود و بدتر از کافر عمل می‌کند.

امام جمعه بیرجند گفت: در خیلی از دوران‌ها خاندان علی(ع) در مناطقی زندگی می‌کردند و جرائت نداشتند که بگویند ما سید هستیم و در این خصوص آیت الله مرعشی نجفی میلیون‌ها نفر سادات را از نسل حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(ع) در کشورهای مختلف جهان شناسایی کرده که مصداق سوره کوثر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی، ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان است، اضافه کرد: علت اعزام شهدای مدافع حرم این است که عده ای به دنبال قتل و عام اهل بیت(ع) در کربلا، می‌خواهند زینبیه را نیز خراب کنند.

وی افزود: در دوران‌های مختلف تعداد زیادی از اولاد علی(ع) بی‌نام و نشان در مناطق مختلف زندگی کرده‌اند، اما امروز با همه قتل و کشتارهایی که علیه این اولاد انجام داده‌اند، نسل حضرت زهرا(ع) فراگیر شده است.

۷۵۵۶*۶۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان