جونیور: شماره 7 پرسپولیس را می‌پوشم / می‌دانم به یکی از تیم‌های مهم آسیا آمده‌ام


جونیور: شماره 7 پرسپولیس را می‌پوشم / می‌دانم به یکی از تیم‌های مهم آسیا آمده‌ام

پرسپولیس نیوز: مهاجم برزیلی پرسپولیس گفت: خوشحالم به تیمی پیوسته‌ام که در آسیا شناخته شده است و بیشترین قهرمانی‌ها را در این جا دارد. علاقه زیادی برای بازی دارم و خودم را آماده کرده‌ام. می‌دانم پرسپولیس هواداران خیلی متعصبی دارد که فقط قهرمانی می‌خواهند و سرمربی و بازیکنان تیم هم به کمتر از این راضی نیستند. خوزه جونیور در گفتگو با سایت باشگاه...

جونیور: شماره 7 پرسپولیس را می‌پوشم / می‌دانم به یکی از تیم‌های مهم آسیا آمده‌ام
جونیور: شماره ۷ پرسپولیس را می‌پوشم / می‌دانم به یکی از تیم‌های مهم آسیا آمده‌ام

پرسپولیس نیوز: مهاجم برزیلی پرسپولیس گفت: خوشحالم به تیمی پیوسته‌ام که در آسیا شناخته شده است و بیشترین قهرمانی‌ها را در این جا دارد.

علاقه زیادی برای بازی دارم و خودم را آماده کرده‌ام. می‌دانم پرسپولیس هواداران خیلی متعصبی دارد که فقط قهرمانی می‌خواهند و سرمربی و بازیکنان تیم هم به کمتر از این راضی نیستند.

خوزه جونیور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این مدت درباره پرسپولیس آنقدر خوانده ام و شنیده ام که بدانم در تیم خیلی مهمی بازی می کنم و در ایران و آسیا پرطرفدارترین است.

از این که در یک تیم پرطرفدار و سرشناس مثل پرسپولیس بازی خواهم کرد، خوشحال هستم. هر جای دنیا باشید بازی در چنین تیم هایی، خاص است.

وی ادامه داد: البته می دانم هواداران تیم به قهرمانی عادت کرده اند و باز هم چنین انتظاری دارند. خودم را آماده کرده ام تا بتوانم بهترین کارایی را داشته باشم. دوست دارم گل های زیادی بزنم. البته باید دید سرمربی چه وظایفی را از من می خواهد و در خدمت تیم خواهم بود. روزهای پرهیجان را از همین حالا احساس می کنم.

براندائو درباره شماره پیراهنی که انتخاب کرد، خاطر نشان ساخت: ابتدا به شماره ۹ و ۹۹ فکر می کردم ولی وقتی شنیدم شماره ۷ خالی است، آن را خواستم. بعد هم که درباره این شماره برایم گفتند و این که تن چه بازیکن بزرگی بوده است نسبت به آن علاقمند تر شدم.

فهمیدم این شماره برای پرسپولیسی ها خیلی مهم است. مهمترین پیراهن در بزرگترین تیم است. من هم می خواهم برای پرسپولیس بازیکن مهم و موثری باشم که البته به کمک هم تیمی ها نیاز دارم.

به من گفتن صاحب این پیراهن آقای پروین است و رسم این است که از او اجازه بگیریم. بعد هم گفتند در تماسی که داشتند این اجازه را گرفته اند. از آقای پروین ممنون هستم و به ایشان و هواداران قول می دهم تمام تلاش خودم را می کنم که ارزش این پیراهن و این شماره حفظ شود.

بازیکن برزیلی سرخپوشان در پایان افزود: بی صبرانه منتظرم همبازیان جدیدم را ببینم و با هواداران زیاد در ورزشگاه روبرو بشوم.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار

جونیور: شماره 7 پرسپولیس را می‌پوشم / می‌دانم به یکی از تیم‌های مهم آسیا آمده‌ام
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا