صدور حکم پرونده درگیری در مسجد محله ائمه اردبیل


رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم پرونده درگیری در مسجد محله ائمه اردبیل خبر...

صدور حکم پرونده درگیری در مسجد محله ائمه اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم پرونده درگیری در مسجد محله ائمه اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر عتباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل از صدور حکم پرونده درگیری در مسجد محله ائمه اردبیل خبر داد و اظهار داشت: 37 نفر در این پرونده به دلیل اختلال در نظم و امنیت عمومی تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند و در رسیدگی به این پرونده 2 سال تبعید و منع اقامت برای محکومان صادر شد.

وی با اشاره به این که تخلفات مالی در شهرداری منطقه یک نیز از دیگر مواردی است که برای آن نیز حکم بدوی صادر شده است تصریح کرد: این پرونده نیز با مضمون اختلاس و تضییع اموال و حقوق عمومی است که متهمان به حبس، جزای نقدی، رد مال، شلاق و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شدند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از بازداشت 3 متهم اصلی در مورد جعل اسناد رسمی و استفاده از سند مجعول خبر داد و بیان کرد: این پرونده نیز مربوط به یکی از مناطق شهرداری است که با مضمون آسفالت خیابان‌ها و معابر بوده و در این زمینه متهمان شناسایی و دستگیر شده‌اند و در حال حاضر تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

عتباتی تصریح کرد: مهم‌ترین محوریت دستگاه قضائی اردبیل ایجاد امنیت اجتماعی پایدار است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود و هیچ چشم‌پوشی با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و پایمال کنندگان حقوق مردم وجود نخواهد داشت که به همین منظور انتظار می‌رود همگان قوانین و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: در راستای تحقق اهداف مورد نظر همکاری شهرداری و شوراهای شهر استان نیز اولویت اساسی است تا با نظارت و رصدهای همه‌جانبه در این زمینه مدیریت شهری یکپارچه را تحقق بخشیده و از مفاسد ارداری و اقتصادی جلوگیری به عمل آورند که این موضوع نیز به نوبه خود حائز اهمیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس