فیلیپه کوتینیو سیزدهمین بازیکن برزیلی تاریخ بایرن مونیخ (عکس)


فیلیپه کوتینیو سیزدهمین بازیکن برزیلی تاریخ بایرن مونیخ (عکس)

کوتینیو سیزدهمین بازیکن برزیلی است که پیراهن بایرن مونیخ را بر تن می کند.

طرفداری - فیلیپه کوتینیو با انتقالی قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست، تا به سیزدهمین بازیکن برزیلی تاریخ بایرن مونیخ بدل شود.

به گزارش ترنسفرمارکت، پیش از این 12 بازیکن برزیلی پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کرده بودند، که برناردو فرناندز داسیلوا در سال 1991 اولین نفر از این لیست بود که پیراهن باواریا را بر تن می کند. مازینیو در همان سال پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کرد و البته موفقتر از برناردو بود.

جورجینیو در سال 1992 به بایرن مونیخ پیوست و سه سال در این تیم عضویت داشت و در سال 1994 همراه با برزیل قهرمان جام جهانی شد. جیووانی البر در سال 1997 به بایرن مونیخ پیوست، شش سال در این تیم عضویت داشت و با به ثمر رساندن 139 گل به یکی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه بدل شد.

پائولو سرجیو که سابقه قهرمانی همراه با برزیل در جام جهانی 1994 را در کارنامه داشت در سال 1999 به بایرن مونیخ پیوست و سه سال در این تیم عضویت داشت. زی روبرتو در سال 2002 به بایرن مونیخ پیوست و طی دو برهه حضور در این تیم شش سال پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کرد. لوسیو که در سال 2002 به همراه برزیل قهرمان جام جهانی شده بود، در سال 2004 و به مدت پنج فصل راهی بایرن مونیخ شد.

برنو (2008، چهار سال)، رافینیا (2011، هشت سال)، لوئیز گوستاوو (2011، دو سال)، دانته (2012، سه سال)، داگلاس کاستا (2015، دو سال) دیگر بازیکنان این لیست هستند که کوستا با انتقالی 30 میلیون یورویی گرانترین بازیکن برزیلی تاریخ بایرن مونیخ نیز می باشد.

فیلیپه کوتینیو سیزدهمین بازیکن برزیلی تاریخ بایرن مونیخ (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین خبر از وضعیت تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان