فراخوانی همگانی برای همگامی در مسیر توسعه ایلام


فراخوانی همگانی برای همگامی در مسیر توسعه ایلام

به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در نشست شورای مشورتی توسعه استان همه نیروها ، افراد و جریانهای موثر و فعال ایلام را به همگامی و کمک به تسریع روند توسعه استان فراخواند و گفت: زمان برای از دست دادن فرصت های رشد ایلام باقی نمانده است.

وی دراین نشست که با حضور اعضای شورا به اتفاق معاونین عمرانی و اقتصادی استانداری برگزار شد گزارشی از آخرین اقدام های انجام شده در خصوص بازسازی مناطق سیل زده استان،روند مهیا شدن ایلام برای اربعین پیش رو، آخرین وضعیت زائر سرای ایلامیان در مشهدو آخرین نتایج سفر هیئت بلند پایه اقتصادی به استان را ارائه کرد.

استاندار گفت:کارهای بزرگی در ایلام انجام گرفته و کارهای بزرگتری در استان شروع شده و یا در دست اقدام است که برای به ثمر نشستن آنها نیازمند همراهی و همدلی همه دلسوزان استان است.

وی گفت: بعد از سیل صدای مردم مناطق سیل زده را به گوش مسئولان رساندیم و تا ضمن حضور بیش از ۳۰ هیئت بلند پایه کشوری و لشکری در استان، ایلام را در ردیف ۴ استان سیل زده اصلی در کشور قرار دهند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اعلام خسارت یک هزار و ۷۰ میلیارد تومانی سیل فروردین ماه در ایلام گفت: از این میزان ۶۴۰ میلیارد تومان به مناطق سیل زده استان اختصاص یافت که تا کنون بیش از ۶۰ درصد آن ابلاغ شده است.

وی با عنوان این مطلب که ایلام تنها با وحدت و همدلی در مسیر توسعه گام برمی دارد، افزود: امروز خوشبختانه وحدت و همدلی خوبی در استان وجود دارد و کارهای انجام شده و شروع شده حاصل کار همه از گذشته تا حال است.

استاندار ایلام از اهتمام جدی برای به سرانجام رساندن پروژه های اربعین تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: تااربعین فرصتی نمانده و تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا بر اساس جدول زمانبندی به قول و وعده هایی که در این زمینه داده شده عمل شود.

وی در ادامه به سفر رئیس جمهور به استان بعد از اربعین اشاره کرد و گفت: در این سفر بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن درخواست از همه دلسوزان برای شتاب بخشی به چرخ توسعه استان گفت: برای ساختن ایلام توسعه یافته به کمک همه ایلامیان نیاز است.

در این نشست اعضای شورای مشورتی توسعه استان نیز هر کدام نقطه نظرات خود را مطرح و پیشنهاداتی در امر توسعه استان ارائه دادند.

6034

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق