مسوولان در تعیین قیمت مناسب مرغ اهتمام ویژه داشته‌باشند


مسوولان در تعیین قیمت مناسب مرغ اهتمام ویژه داشته‌باشند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت تنظیم بازار، مسوولان نسبت به رصد بازار و تعیین قیمت مرغ اهتمام ویژه داشته باشند.

حسین سیوانی روز دوشنبه در جلسه تنظیم بازار آذربایجان‌غربی افزود: بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار کشور باید قیمت مرغ ۱۲۹ هزار ریال باشد که بیش از این مقدار قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: با همکاری نمایندگان تولیدکننده مرغ در استان جلسه‌ای با حضور مسوولان مربوطه برگزار و تدابیر لازم برای تعیین قیمت مرغ در سطح استان سنجیده شود.
وی بیان کرد: پس از بررسی موضوع و علل گرانی مرغ در آذربایجان‌غربی در صورت منطقی بودن دلایل باید موضوع به ستاد تنظیم بازار کشور ارائه شود.
وی اظهار داشت: اگر مسائل مورد قبول نبود، باید مرغ‌داران آذربایجان‌غربی طبق اعلام مصوبه ستاد تنظیم بازار مرغ را به بازار توزیع کنند.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: هدف تنظیم بازار کنترل مناسب برای جلوگیری از بروز برخی گرفتاری‌هاست و این امر جز با رصد دقیق کنترل نمی‌شود.
سیوانی تاکید کرد: مسولان استانی و شهرستانی، فرمانداران و بازرسان با شناسایی دقیق مسائل بازار، نظرات کارشناسی خود را اعلام کنند تا تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص صورت گیرد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴ هزار و ۲۱۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی، عمده و خرده فروشی، انبار و سردخانه صورت گرفته است.
محمد دهقان ادامه داد: از این میزان سه هزار و ۸۶۵ مورد پرونده تخلف کشف شد که ارزش ریالی این پرونده ها ۲۶۱ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال است.
وی با اشاره به تعداد شکایات واصله مردمی افزود: طی این مدت یک‌هزار و ۸۷۲ مورد شکایت قابل پیگیری وجود داشت که ۸۲۵ مورد غیرمتخلف شناسایی شد و همچنین ۲۰۷ مورد نیز در حال بررسی است.
وی اعلام کرد: از کل گزارشات دریافتی یک‌هزار و ۸۳ مورد مربوط به گزارش مردمی و ۷۸۹ مورد مربوط به ناظران افتخاری است.
در ادامه این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی نظرات و پیشنهادات و راه کارهای خود را در خصوص تنظیم بازار مرغ ارائه دهند تا تدابیر لازم سنجیده شود.
۹‪۹۱۸/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی