جشنواره جوان حکیم در همدان برگزار می‌شود


جشنواره جوان حکیم در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان از آغاز مرحله اول جشنواره جوان حکیم از فردا همزمان با عید غدیرخم خبر داد و گفت: سوالات مرحله اول این مسابقه از حکمت 1 تا 40 نهح‌البلاغه طراحی شده که به 14 نفر از برگزیدگان به قید قرعه جایزه اهدا می‌شود.

جشنواره جوان حکیم در همدان برگزار می‌شودمحمدامین آهنچی، مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: جشنواره جوان حکیم با هدف انس بیشتر جوانان با نهج‌البلاغه و تربیت مبلغ نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره کل حکمت‌ها به 14 بخش (40تایی) تقسیم شده و در هر فصل سال یک مسابقه به صورت اینترنتی چهار گزینه‌ای برگزار می‌شود.

آهنچی بیان کرد: جوایز خاصی برای برندگان این جشنواره در هر مرحله در نظر گرفته شده است، بعد از سه مرحله غیر حضوری یک مرحله حضوری با جوایز نفیس‌تر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در این مرحله دو ساعت کلاس تفسیر نهج البلاغه نیز برگزار خواهد شد.

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان تصریح کرد: در پایان جشنواره از شرکت‌کنندگان فعال (اگرچه برنده جایزه هم نشده باشند) با عنوان "جوان حکیم" تقدیر به عمل آمده و با طی مراحلی از طرف سازمان تبلیغات به عنوان مبلغ نهج‌البلاغه به مراکز آموزشی و فرهنگی معرفی خواهند شد.

وی توضیح داد: این جشنواره با همکاری خبرگزاری بین الملی ایکنا شعبه همدان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چه خوب است در گام دوم انقلاب رهنمودهای حکیمانه مولا امیرالمومنین(ع) را به صورت جهادی در جامعه نشر دهیم.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت اینترنتی برگزار می‌شود، یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق سایت javan.eazm.ir سوالات را دریافت کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال دروازه حکمت در پیام رسان ایتا به آدرس @babolhekmat مراجعه کنند.

آهنچی افزود: سوالات مرحله اول این مسابقه از حکمت ۱ تا ۴۰ نهح‌البلاغه طراحی شده که به ۱۴ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جایزه اهدا می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا