کوتینیو: دوست دارم در پست شماره 10 بازی کنم؛ می خواهم مدتی طولانی در بایرن مونیخ بمانم و جام های زیادی کسب کنم


کوتینیو: دوست دارم در پست شماره 10 بازی کنم؛ می خواهم مدتی طولانی در بایرن مونیخ بمانم و جام های زیادی کسب کنم

فیلیپه کوتینیو از پیوستن به بایرن مونیخ خوشحال است و امیدوار است که با عملکرد خوبش جواب اعتماد باشگاه و...

طرفداری - فیلیپه کوتینیو با انتقالی قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست، تا دوران ناموفق این ستاره برزیلی در بلوگرانا موقتاً خاتمه یابد. به گزارش Sport1 کوتینیو در مراسم معارفه اش به خبرنگاران در خصوص موضوعات زیادی صحبت کرد که اهم آن را در زیر می خوانید.

احساس کوتینیو از حضور در بایرن مونیخ

احساس بسیار خوبی دارم. زمانی که امکانات اینجا را مشاهده کردم، تحت تاثیر قرار گرفتم. خوشحالم که اینجا هستم.

میزان آمادگی

وضعیتم امروز بررسی شد و دیروز نیز در آزمایش های پزشکی باشگاه شرکت کردم. من قبلاً نیز در تمرینات بارسلونا حضور داشتم و آماده هستم و می توانم در سریعترین زمان ممکن آماده حضور در میدان شوم. من نمی توانم برای دیدار با هم تیمی های جدیدم و تمرین زیر نظر مربی جدیدم که فردا برگزار خواهد شد، صبر کنم.

پست مورد علاقه و هم تیمی شدن با توماس مولر

پست مورد علاقه ام، پست شماره 10 است، زیرا می توانم در آن به خوبی حرکت کنم و فضای کافی را داشته باشم، اما این مربی است تصمیم می گیرد که در کجا بازی کنم. من همیشه تلاشم می کنم تا آماده باشم و به میدان بروم و در هر پستی که مربی بخواهد در دسترس خواهم بود. توماس مولر بازیکن بزرگی است که فاتح جام جهانی شده است و خوشحالم که وی را به عنوان یک هم تیمی صدا خواهم زد.

تشکر از بایرن مونیخ

یک سال و نیم پیش از انگلیس به اسپانیا رفتم و چیزهای زیادی طی این مدت یاد گرفتم و عناوین زیادی به دست آوردم، که آخرین آن ها کوپا آمریکا بود. اکنون این شانس را دارم که به بایرن مونیخ بیایم. بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است. کل باشگاه علاقه زیادی به من داشت. از اولین لحظه که کارل هاینتس رومنیگه و حسن سالی حمیدزیچ پروژه باشگاه را برایم توضیح دادند، احساس اطمینانی از جانب باشگاه دریافت کردم. همچنین می خواهم از اولی هونس تشکر کنم، زیرا باشگاه تلاش زیادی کرد تا امروز اینجا باشم.

اهداف کوتینیو در بایرن مونیخ

همیشه انتظارات زیادی از بایرن وجود دارد. فارغ از اینکه در چه رقابتی حاضر باشیم، در کنار هم تیمی هایم بهترین عملکرد را برای رسیدن به اهدافمان به نمایش خواهیم گذاشت و برای کسب بوندسلیگا، جام حذفی و البته لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهیم کرد.

زمان حضور در بارسلونا

در بارسلونا خیلی چیزها آنطور که تصور می کردم، پیش نرفت، اما این موضوع الان به تاریخ پیوسته است. امیدوارم که مدت زیادی در بایرن مونیخ بمانم و جام های زیادی کسب کنم.

مشاوره از دوستان

من یک مرد جاه طلب هستم و همیشه می خواهم عناوین را کسب کنم. با افراد زیادی برای حضور در بایرن مونیخ صحبت کردم. به ویژه با تیاگو که پرتغالی صحبت می کردیم. همچنین با رافینیا صحبت کردم و چیزهای خوب زیادی نیز از لوسیو شنیدم، که کمک زیادی به من کرد، تا این انتقال صورت پذیرد.

توصیف کوتینیو از زبان خودش

بازیکنی پر تلاش و جاه طلب هستم و اکنون می خواهم با کمک هم تیمی هایم، بهترین عملکردم را در زمین برای بایرن مونیخ به نمایش گذارم.

پیراهن شماره 10 بایرن مونیخ

این مسئولیت بسیار بزرگی است که پیراهن آرین روبن را بر تن خواهم کرد. او بازیکن بسیار بزرگی در فوتبال و البته برای من است. می دانم این مسئله باعث می شود فشار زیادی به من وارد شود، اما تصور می کنم می توانم به نحو احسن و به خوبی با فوتبالی که به نمایش می گذارم، پاسخگوی انتظارات هواداران و باشگاه باشم.

کوتینیو: دوست دارم در پست شماره 10 بازی کنم؛ می خواهم مدتی طولانی در بایرن مونیخ بمانم و جام های زیادی کسب کنم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !