معرفی شاسی‌بلند نظامی و چندمنظوره‌ اینکاس سوپریور | فیلم


معرفی شاسی‌بلند نظامی و چندمنظوره‌ اینکاس سوپریور | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندمزدا ویژن کوپه با طراحی بی‌نظیر | فیلم...معرفی خودروی زیبای کیا فورت 2019 | فیلم...با خودروی لینکلن آویاتور به رویاهایتان...

جدیدترین پروژه‌ کمپانی اینکاس، شاسی‌بلند نظامی و چندمنظوره‌ سوپریور با کاربری آفرود و طول ۶.۹ متر است. نام عجیب APC/AMEV از سرواژه‌های «نفربر زره‌پوش» و «خودروی زرهی عملیات امداد» تشکیل شده است تا بیانگر تمام ویژگی‌های آفرود، نظامی و امدادی باشد.

اینکاس سوپریور APC/AMEV که به پنل‌های ضدگلوله‌ BR7 مجهز بوده، برای انواع عملیات انتقال افراد یا امدادی در مسیرهای ناهموار و آف‌رود طراحی شده است. درواقع مشتریان اصلی این خودرو در کنار افراد ثروتمند، سازمان‌های مجری قانون کشورهای مختلف، ارتش و نیروهای نظامی بنیادهای صلح جهانی هستند. این خودروی همه‌فن حریف، ۱۴ سرنشین عادی، یا ۲ سرنشین عادی و ۶ سرنشین مجروح را حمل می‌کند؛ پلتفرم آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان نصب انواع تجهیزات روی آن وجود دارد.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد Inkas Superior را می‌توان در پنل هیدرولیک عقب برای سهولت انتقال افراد آسیب‌داده و دوربین‌های PTZ فروسرخ حرارتی خلاصه کرد. همانطور که مشخص بوده، این شاسی‌بلند بزرگ با فاصله‌ دو محور حدود ۴.۳ متر، به قوای فنی و سیستم انتقال قدرت مناسبی برای عبور از مسیرهای دست نخورده، مجهز شده است.

پیشرانه‌ ۶ سیلندر خطی دیزل با قدرت ۳۳۰ اسب بخار (دورموتور ۲۲۰۰) و گشتاور ۱۲۸۸ نیوتن‌متر (دور موتور ۱۲۰۰) مسئولیت حرکت دادن این مدل غول‌پیکر ۱۵ تنی را تا نهایت سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت، پذیرفته است. نسل پنجم گیربکس اتوماتیک سری ۳۰۰۰ برند Allison در کنار جعبه‌دنده‌ کمکی با آستانه‌ بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور و سیستم سوخت‌رسانی الکتروهیدرولیک، چابکی و انتقال هرچه‌ بهتر نیروی تولیدی پیشرانه به چهار چرخ را تضمین کرده‌اند.

وجود این قوای فنی باعث شده است تا اینکاس سوپریور در مسیرهای آفرود بی‌رقیب، در جاده‌های هموار سریع و در تمام شرایط قابل اعتماد باشد.

(۱۳۶)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان