ایسوس برای سرورهای تراکم بالا مدل‌های RS720Q-E9 را ارائه کرد


ایسوس برای سرورهای تراکم بالا مدل‌های RS720Q-E9 را ارائه کرد

ایسوس برای سرورهای تراکم بالا مدل‌های RS720Q-E9 را ارائه کرد. این سرویس‌های پیشرفته از حجم پردازشی بالا در فضای بسیار کم بهره می‌برند. در مراکز داده مبحث فضا، هزینه‌های میزبانی سرور و قدرت پردازش یکی از کلیدی ترین موارد برای سرورهای اختصاصی به منظور استفاده در پردازش‌های حجیم است. در کسب و کارهای امروزی، قدرت پردازش... نوشته ایسوس برای سرورهای...

ایسوس برای سرورهای تراکم بالا مدل‌های RS720Q-E9 را ارائه کرد. این سرویس‌های پیشرفته از حجم پردازشی بالا در فضای بسیار کم بهره می‌برند.

در مراکز داده مبحث فضا، هزینه‌های میزبانی سرور و قدرت پردازش یکی از کلیدی ترین موارد برای سرورهای اختصاصی به منظور استفاده در پردازش‌های حجیم است. در کسب و کارهای امروزی، قدرت پردازش نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب سرورها در دیتا سنترها است. بدون مقدمه به راهکار ایسوس برای سرورهای تراکم بالا (High-density) به منظور پردازش‌های حجیم محاسباتی (HPC) می‌پردازیم:

سرور RS720Q-E9 دارای حجم پردازشی بالا در فضای بسیار کم

ایسوس برای سرورهای تراکم بالا مدل‌های RS720Q-E9 را ارائه کرد

سرور RS720Q-E9 با استفاده از فضای 2 واحد (2U) امکان استفاده از هشت پردازنده سری Xeon Scalable اینتل را با TDP 165W فراهم می‌‌آورد که در مجموع چهار Node سرور در دو یونیت برای سنگین‌ترین محاسبات مبتنی بر پردازنده را مهیا می‌سازد.

در این سرور به ازای هر node، دوازده شکاف رم DDR4، یک PCIe x16، یک OCP 2.0 Mezzanine، کنترلر SAS/SATA از نوع LSI 3008 8-port SAS 12G، کنترلر گیگابیتی شبکه Intel I350-AM2 و یک Management Lan و ورودی/خروجی‌های پنل پشتی برای node شامل: دو پورت USB 3.0، یک خروجی VGA، دو پورت شبکه RJ45 و یک پورت RJ-45 Management وجود دارد.

ایسوس برای سرورهای تراکم بالا مدل‌های RS720Q-E9 را ارائه کرد

همچنین برای منبع تغذیه نیز Asus از ترکیب پاورهای 1600/2000 وات از نوع Redundant با گواهی 80Plus Platinum استفاده می‌کند. خانواده سرورهای RS720Q-E9 دارای دو نوع RS720Q-E9-RS24-S وRS720Q-E9-RS8-S می‌باشد که اختلاف آنها در پشتیبانی از تعداد درایوهای ذخیره‌سازی می‌باشد.

فناوری‌های اختصاصی ایسوس، افزایش عملکرد و کاهش هزینه‌ها

ایسوس برای سرورهای تراکم بالا مدل‌های RS720Q-E9 را ارائه کرد

در کنار حجم کم این سرور و قدرت پردازشی بسیار بالای آن، ایسوس با ارائه راهکار Thermal radar، در مصرف انرژی فن‌های سرور و رک تا 20 درصد صرفه‌جویی می‌کند. سنسورهای سرور می‌تواند دمای محیط‌های مختلف را تشخیص داده و به جای استفاده از نهایت سرعت فن، یک نمودار خمیده سرعت گردش فن‌ها را مدیریت کند.

به منظور استفاده از نهایت عملکرد نسل جدید پردازنده‌های Xeon Scalable شرکت اینتل، ایسوس با قرار دادن فناوری Core Ratio Lock به کاربر می‌تواند دسترسی به بالاترین فرکانس از تمامی پردازنده‌های موجود در سرور RS720Q-E9 به مدت نامحدود را میسر کند.

سرورهای ایسوس ، مطمئن و با اصالت

ایسوس برای سرورهای تراکم بالا مدل‌های RS720Q-E9 را ارائه کرد

تجهیز کردن یک پایگاه داده یا حتی خرید یک سرور برای مصارف روزمره یک شرکت، با توجه به شرایط کنونی بازار IT، با دغدغه‌هایی همراه است. اصالت کالا و تضمین کالای نو به همراه شرایط موجود بودن آن در بازار به صورت رسمی، معمولا از ابتدایی‌ترین مشکلات حال حاضر بازار است. همچنین با توجه به نرخ روزانه ارز و وابستگی قطعاتی همچون رم و درایوهای ذخیره‌سازی به برندهای بزرگ، قیمت تمام شده هر سرور را بیش از حالت استفاده از قطعات رده سرور ولی به صورت عدم انحصاری به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد. در سرورهای ایسوس به دلیل پوشش کامل و جامع دفتر توسعه بازار و مشخص بودن منشا و مبدا قانونی محصول، اصالت و پشتیبانی سرورها در همه مدل‌ها به صورت یکپارچه مشخص است. در کنار آن نیز به دلیل سیاست عدم انحصار طلبی ایسوس، تمامی قطعات سازگار با سرور بدون در نظر گرفتن حق برند که معمولا برندهای بزرگ در قالب سنسور یا گواهی‌های خاص وجود دارد، در سرورهای ایسوس نیازی به چنین مواردی نیست و تمامی قطعات سازگار به طور یکسان بدون در نظر گرفتن برندی خاص مورد استفاده است که این موضوع در عمل قیمت تمام شده سرور را شاید بیش از 30 درصد ممکن است کاهش دهد.

علاوه بر موارد ذکر شده، سرورهای ایسوس با پشتیبانی و گارانتی 3 ساله و رسمی در کشور عرضه می‌گردد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟