شب افتتاحیه رویداد گیمزکام میزبان 25 بازی خواهد بود [گیمزکام 2019]


شب افتتاحیه رویداد گیمزکام میزبان 25 بازی خواهد بود  [گیمزکام 2019]

دیگر چیزی با یکی از مهم‎ترین رویدادهای صنعت بازی یعنی گیمزکام فاصله نداریم و حال خبری مبنی بر حضور 25 بازی در شب اول این رویداد منتشر شده است. نمایشگاه آماده شده برای رویداد گیمزکام 2019 فردا شروع به کار خواهد کرد ولی قبل از آن باید منتظر شب افتتاحیه رویداد گیمزکام باشیم. رویدادی که ناشرانی مانند مایکروسافت، اسکوئر اینکس سگا، یوبیسافت و دیگر...

دیگر چیزی با یکی از مهم‎ترین رویدادهای صنعت بازی یعنی گیمزکام فاصله نداریم و حال خبری مبنی بر حضور 25 بازی در شب اول این رویداد منتشر شده است.

نمایشگاه آماده شده برای رویداد گیمزکام 2019 فردا شروع به کار خواهد کرد ولی قبل از آن باید منتظر شب افتتاحیه رویداد گیمزکام باشیم. رویدادی که ناشرانی مانند مایکروسافت، اسکوئر اینکس سگا، یوبیسافت و دیگر ناشران بزرگ صنعت بازی در آن حضور دارند. «جئوف کیلی» (Geoff Keighley) تهیه کننده این رویداد اخیرا در توییتر اعلام کرد که در شب افتتاحیه این رویداد تعداد 25 بازی حضور خواهند داشت و مدت زمان کل برنامه دو ساعت خواهد بود.

ما در حال حاضر هم تعدادی از بازی‎هایی که قرار است در این رویداد حضور داشته باشند را می‎شناسیم. به احتمال زیاد جلوه تازه‎ای از بازی Death Stranding هیدئو کوجیما و نسخه‎ای احتمالی از این بازی برای کامپیوترهای شخصی را خواهیم دید. استودیو Coalition از گیمپلی کمپین بازی Gears 5 رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این‎ها از گیم‎پلی بازی Need for Speed Heat کهآخرین بازی مسابقه ماشین استودیو Ghost Games است هم پرده‎برداری خواهد شد.

البته کمپانی Epic Games هم چندتایی بازی هیجان‎انگیز خواهد داشت تا آن‎ها را به نمایش گذارد. کمپانی اسکوئر اینکس نیز انتظار می‎رود که محتوای بیشتری از بازی‎های Avengers و بازسازی بازی Final Fantasy منتشر کند. وجود دمو از گیم‎پلی هر دو این بازی‎ها تایید شده است تا حاضران در رویداد گیمزکام بتوانند آن‎‏ها را تجربه کنند. البته شاید بتوان تا حدودی اتفاقات را پیشبینی کرد ولی بهتر است صبر کنیم و با چشمان خود ببینیم که چه بازی‎هایی در مراسم گیمزکام امسال معرفی خواهند شد. برای شنیدن خبرهای جدید از رویداد گیمزکام با وبسایت گیم‎شات همراه باشید.

نظر شما درباره اخبار رویداد گیمزکام 2019 چیست؟ آیا در این رویداد منتظر معرفی شدن بازی خاصی هستید؟ اگر جوابتان مثبت است نظر خود درباره آن بازی را با ما به اشتراک گذارید.

شب افتتاحیه رویداد گیمزکام میزبان 25 بازی خواهد بود  [گیمزکام 2019]شب افتتاحیه رویداد گیمزکام میزبان 25 بازی خواهد بود  [گیمزکام 2019]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان