بازی Ori and The Blind Forest برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود [گیمزکام 2019]


بازی Ori and The Blind Forest برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود [گیمزکام 2019]

هنوز رویداد گیمزکام 2019 به صورت رسمی شروع نشده است و نینتندو در کنفرانس خود انتشار بازی Ori and The Blind Forest برای نینتندو سوئیچ را تایید کرده است. شب افتتاحیه رویداد گیمزکام میزبان 25 بازی خواهد بود [گیمزکام 2019] انتشار این عنوان برای نینتندو سوئیچ چندان عجیب نیست، چون که مایکروسافت چند ماه پیش یک عنوان مستقل دیگر به نام Cuphead را برای...

هنوز رویداد گیمزکام 2019 به صورت رسمی شروع نشده است و نینتندو در کنفرانس خود انتشار بازی Ori and The Blind Forest برای نینتندو سوئیچ را تایید کرده است.

انتشار این عنوان برای نینتندو سوئیچ چندان عجیب نیست، چون که مایکروسافت چند ماه پیش یک عنوان مستقل دیگر به نام Cuphead را برای نینتندو سوئیچ منتشر کرده بود. Cuphead پیش از ان یک بازی انحصاری برای مایکروسافت مخسوب می‌شد و شرایط مشابهی با Ori and The Blind Forest دارد.

بازی Ori and The Blind Forest که هم‌‌اکنون بر روی پی‌سی و ایکس‌باکس وان در دسترس است، در تاریخ 27 سپتامبر برای نینتندو سوئیچ نیز عرضه می‌شود. البته به صورت دقیق‌تر باید گفت که Ori and The Blind Forest: Definitive Edition برای سوئیج عرضه می‌شود. این نسخه از بازی دارای محتوای بیشتری از نسخه استاندارد است. در این نسخه یک درجه سختی آسان‌تر وجود دارد و یک حالت تک جان نیز قرار داده شده است. همچنین این نسخه اجازه فست ترول کردن در میان جهان‌ها را خواهید داشت و مناطق بیشتری نیز دارد.

استودیو Moon هم‌اکنون بر روی توسعه بازی مورد انتظار Ori and The Will of the Wisps کار می‌کند که در 11 فوریه سال 2020 منتشر می‌شود. این بازی اما قرار است انحصاری پی‌سی و ایکس‌باکس وان باشد و احتمالا تا چند سال خبری از انتشار آن بر روی هیچ پلتفرم دیگری نباشد. مایکروسافت قرار است در رویداد گیمزکام 2019 حضور فعالی داشته باشد و به احتمال زیاد نمایش جدید از بازی Ori and The Will of the Wisps خواهیم دید.

بازی Ori and The Blind Forest برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود [گیمزکام 2019]بازی Ori and The Blind Forest برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود [گیمزکام 2019]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!