قیمت ربع سکه به 1350000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/5/28


قیمت ربع سکه به 1350000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/5/28

قیمت طلا و سکه امروز تحت تاثیر کاهش بهای جهانی طلا و افت نسبی نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت ربع سکه به یک میلیون و 350 هزار تومان رسید. نوشته قیمت ربع سکه به 1350000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/5/28 اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا امروز دوشنبه در بازارهای جهانی با توجه به رشد ارزش دلار و کاهش تقاضا برای فلز زرد به کمتر از ۱۵۰۰ دلار در هر اونس کاهش پیدا کرد اما دوباره به ۱۵۰۲ دلار رسید.

براساس گزارش ایسنا، شاخص دلار در برابر سبدی از شش ارز بزرگ نزدیک به بالاترین سطح خود در دو هفته اخیر که روز جمعه به آن صعود کرده بود، ایستاد. قوی‌تر شدن دلار معاملات طلا را برای سرمایه‌ گذاران غیرآمریکایی گران‌تر می‌کند. بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله آمریکا نیز از بالاترین حد خود در سه سال اخیر که هفته گذشته به آن صعود کرده بود عقب‌نشینی کرد.

براساس گزارش رویترز، بازارهای سهام آسیا روز دوشنبه با امیدواری به تصویب تدابیر محرک مالی بیشتر از سوی بانک‌های مرکزی سرتاسر جهان صعود کردند.

بهای هر اونس طلا از ماه مه که به رکورد پایین ۱۲۶۵ دلار نزول کرده بود تحت تاثیر تنش‌های تجاری آمریکا و چین و تسهیل سیاست پولی بانک‌های مرکزی ۱۹ درصد رشد کرده است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۷ دلار و چهار سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۵ درصد افزایش یافت و به ۸۴۸ دلار و ۴۹ سنت رسید. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش ۱۴۵۱ دلار و ۱۴ سنت معامله شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۱۶۰۰ تومان و ۱۱۷۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بانک مرکزی ۴۶۵۸ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۳۱۰۰ تومان و ۱۳۲۰۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۸۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز با کاهش روبرو بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۱۴ هزار و ۶۰۶ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۹۲۰ هزار تومان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا