معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: امکانات و منابع دولت محدود است


معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: امکانات و منابع دولت محدود است

تبریز - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امکانات و منابع مالی دولت محدود است، گفت: این محدودیت‌ها اجازه نمی‌دهد که به همه نیازها پاسخگو باشیم، اما در حد توان، اختیارات و ظرفیت‌های قانونی تلاش می‌کنیم تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز فرمانداری‌ها را تأمین کنیم.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا قاسم‌زاده روز دوشنبه در جمع کارکنان فرمانداری اهر با اشاره به اینکه سرمایه انسانی مهم‌ترین عامل توسعه مدیریت و منابع است، افزود: نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی باید توانمند و به‌روز باشند.

وی اظهار داشت: لازمه توانمندی نیروی انسانی، مهارت‌آموزی و برگزاری دوره‌های آموزشی است و این آموزش‌ها باید کاربردی و مرتبط با وظایف هر کارمند باشد.

وی افزود: بازخورد مهارت و توانمندی کارکنان نیز باید در ارتقای شغلی و مزایای در نظر گرفته شده برای آنها نمایان شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی سفر به شهرستان‌ها و بررسی امکانات و مشکلات فرمانداری‌ها با اولویت مناطق محروم را از اولویت‌های خمود ذکر کرد و گفت: کمبودهایی که در فرمانداری‌ها وجود دارد از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرد تا تصمیم‌گیری‌ها واقعی‌تر و عملیاتی‌تر باشد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه خودم را جزو خانواده همکاران استانداری و فرمانداری‌ها می‌دانم، افزود: همین احساس نزدیکی و ارتباط‌های چهره به چهره است که موجب می‌شود مشکلات بهتر حل شود.

فرماندار اهر هم در این جلسه به بیان برخی از مسائل و مشکلات این شهرستان و فرمانداری اهر پرداخت و مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی توضیحات لازم در خصوص مسائل مطرح شده را بیان کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی در سفر یک‌روزه به شهرستان اهر، از بخش‌های مختلف این فرمانداری و برخی از زیرساخت‌ها و امکانات این شهرستان بازدید کرد.

518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان