نمایندگی بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد


نمایندگی بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

تبریز - ایرنا - در آستانه عید سعید غدیرخم ، دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌شرقی امروز دوشنبه افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، بنیاد بین المللی غدیر در راستای ترویج و توسعه فرهنگ غدیر در جامعه و حمایت از فعالان این عرصه فعالیت می کند.
در مراسم افتتاح ساختمان این بنیاد در تبریز از کتاب «آثارالشیعه» اثر آیت الله سید محمد تقی آل هاشم نیز رونمایی شد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آیین بهره برداری از دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در استان گفت: 4 واقعه مهم و تاریخی غدیر ، بعثت پیامبر اکرم ( ص ) ، قیام عاشورا و مهدویت در جهان اسلام نباید به فراموشی سپرده شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم گفت : عید غدیر ، عید امامت و ولایت است که ازبرترین اعیاد مسلمانان است و به دستور خداوند علی بن ابی طالب به عنوان پرچمدار امت اسلامی منصوب شد تا بعد از پیامبر مردم توسط ایشان رهبری شوند.
وی با بیان اینکه عید غدیر تنها جایگاه مسلمانان و شریعت اسلام است خاطرنشان کرد : باید با بیان اهداف غدیر در جامعه به ویژه برای نسل جوان ، این واقعه مهم تاریخی را که تنها جایگاه زعامت مسلمانان در نظام اسلامی و حاکمیت اسلامی به دست خاتم پیامبران است به جهانیان معرفی کرد .
وی جایگاه و منزلت عید غدیر را در نزد تشیع و اهل بیت عصمت و طهارت( علیهم السلام ) بسیار خاص دانست و تصریح کرد : بیش از پیش باید با واقعه غدیر آشنا شویم و مراسم و برنامه های مختلف مذهبی ، فرهنگی و اجتماعی را در چنین اعیادی برگزار کنیم که این کار باعث ترویج و گسترش فرهنگ علوی و غدیر در جامعه می شود .

518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو