ال جی برای ایجاد اکوسیستم خانگی هوشمندتر با شرکت LUMI همکاری خواهد کرد


ال جی برای ایجاد اکوسیستم خانگی هوشمندتر با شرکت LUMI همکاری خواهد کرد

شرکت ال جی که یکی از برندهای پیشرو و مطرح در صنعت لوازم خانگی هوشمند در جهان محسوب می‌شود برای ایجاد اکوسیستم خانگی هوشمندتر با شرکت LUMI همکاری خواهد کرد. با توجه به پیشرفت فناوری و متصل و یکپارچه شدن بسیاری از لوازم خانگی، ال جی که از یکی از برندهای پیشرو و مطرح در صنعت لوازم... نوشته ال جی برای ایجاد اکوسیستم خانگی هوشمندتر با شرکت LUMI...

شرکت ال جی که یکی از برندهای پیشرو و مطرح در صنعت لوازم خانگی هوشمند در جهان محسوب می‌شود برای ایجاد اکوسیستم خانگی هوشمندتر با شرکت LUMI همکاری خواهد کرد.

با توجه به پیشرفت فناوری و متصل و یکپارچه شدن بسیاری از لوازم خانگی، ال جی که از یکی از برندهای پیشرو و مطرح در صنعت لوازم خانگی هوشمند است با همکاری شرکت LUMI و به کارگیری فناوری اینترنت اشیا (IoT) قصد دارند در نمایشگاه IFA 2019 تصویر هیجان‌انگیزی از آینده را ترسیم کنند.

جزئیات همکاری ال جی و LUMI

شرکت‌ LG الکترونیکس ارائه‌کننده لوازم خانگی هوشمند و شرکت فناوری LUMI که ارائه‌دهنده فناوری اینترنت اشیا Internet of Things) IoT) است، تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند تا با همکاری هم اکوسیستمی را توسعه دهند که از مدیریت ابتدایی و عادی لوازم خانگی فراتر رفته و بتوانند راه‌حل و محصول مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) کامل‌تری را ارائه کنند. هدف از این مشارکت گسترش فناوری نوآورانه در لوازم خانگی هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و حسگرهای پیشرفته‌ای است که می‌توانند تغییراتی مانند سطح رطوبت، دما و حرکت درها در محیط داخلی و درون خانه را ردیابی کنند.

محصولات ال جی که در آنها از فناوری حسگر پیشرفته Aqara که محصول LUMI است استفاده شده می‌توانند صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی داشته باشند و در عین حال راحتی، امنیت و آسایش را در خانه افزایش می‌دهند. با وجود حسگر Aqara و تعیین دمای مورد نظر، کولرهای ال جی به طور خودکار عمل کرده و دمای خانه را به میزان تعیین شده می‌رسانند. وقتی که حسگر Aqara که به کولر متصل است بر روی پنجره نصب شود، اگر کولر روشن و همزمان پنجره نیز باز باشد این موضوع توسط یک پیام اخطار برای کاربر فرستاده می‌شود.

ال جی برای ایجاد اکوسیستم خانگی هوشمندتر با شرکت LUMI همکاری خواهد کرد

نتیجه همکاری شرکت‌های ال جی و LUMI و تاثیرات آن در زندگی واقعی، ماه آینده در نمایشگاه IFA 2019 در برلین به نمایش گذاشته خواهد شد. در غرفه ال جی در این نمایشگاه این که چگونه یک دستگاه رطوبت‌گیر هوای ال جی با به‌کارگیری فناوری LUMI به طور خودکار میزان رطوبت را تنظیم می‌کند و در نتیجه آن لباس‌ها را در بهینه‌ترین وضعیت خود نگه می‌دارد، نشان داده خواهد شد. یکی دیگر از مواردی که در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته خواهد شد بلندگوی هوشمند WK7 ال جی است، این بلندگو به لامپ ال ای دی Aqara متصل شده و با شنیدن عبارت «حالت سینما» (Cinema Mode) نور اتاق را تغییر می‌دهد.

ریو هیجونگ (RyuHyejung) مدیر اجرایی شرکت لوازم خانگی هوشمند و محصولات تهویه هوای ال جی می‌گوید:

خیلی هیجان‌زده هستیم که مشارکت خود را با LUMI آغاز کرده و آخرین دستاوردهای خود در زمینه خانه هوشمند را در نمایشگاه IFA 2019 به بازدیدکنندگان عرضه خواهیم کرد. به واسطه این همکاری و مشارکت استراتژیک ال جی می‌تواند اکوسیستم خانگی هوشمند و متصل خود را تکمیل کند، طوری که برای مصرف‌کنندگان مهم باشد و به آن اهمیت بدهند، ما محصولات و راه‌حل‌های هوشمند خود را در جهت رسیدن به ساختمان‌های هوشمند و همچنین شهرهای هوشمند توسعه خواهیم داد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی