عکس ؛ ستاره بارسا به معاوضه اش با نیمار واکنش نشان داد !


نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا به شایعات روزهای اخیر واکنش نشان داد. نوشته عکس ؛ ستاره بارسا به معاوضه اش با نیمار واکنش نشان داد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ ستاره بارسا به معاوضه اش با نیمار واکنش نشان داد !

نلسون سمدو معاوضه با نیمار را تکذیب کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۱
عکس ؛ ستاره بارسا به معاوضه اش با نیمار واکنش نشان داد !

نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا به شایعات روزهای اخیر واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از ابتدای تابستان اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت نیمار، ستاره ۲۷ ساله و برزیلی پاری سن ژرمن به بارسلونا مطرح شده است اما با توجه به اینکه بارسا در شرایط مساعدی از نظر مالی برای خرید بازیکنان گرانقیمت قرار ندارد، شایعه معاوضه نیمار با برخی بازیکنان بارسلونا شنیده شده است. با توجه به انتقال فیلیپ کوتینیو به بایرن مونیخ و منتفی شدن احتمال حضور او در پاری سن ژرمن به عنوان بخشی از قرارداد نیمار، امروز نشریه موندو دیپورتیوو خبر از احتمال حضور بازیکنانی چون نلسون سمدو و عثمان دمبله در این قرار معاوضه داد.

حتی این نشریه مدعی شد نلسون سمدو به باشگاه این اجازه را داده تا وی را به پاری سن ژرمن بفرستد و نیمار را برای فصل بعد جذب کند. اما این مدافع پرتغالی که در اولین بازی بارسلونا در لالیگا مقابل بیلبائو نیز به میدان رفت، تصویری از گزارش موندو دیپورتیوو را در صفحه رسمی خود منتشر کرده و این اخبار را جعلی قلمداد کرد تا پروسه جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا دشوارتر از قبل شود.

عکس ؛ ستاره بارسا به معاوضه اش با نیمار واکنش نشان داد !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022