شامپو کتیرا پرمون محصولی مناسب برای رفع موخوره و حالت دهی مو


شامپو کتیرا پرمون محصولی مناسب برای رفع موخوره و حالت دهی مو

محصول تولیدی در شرکت دکتر جهانگیر در خرم آباد صمغ کتیرا مترشحه از گیاه آستراگالوس گومیفر (گون) است که آن را تحت عنوان گوم تراگاکانت یا گون می‌شناسند و با جذب آب ، تولید مسیلاژی کاملاً طبیعی و بی ضرر می نماید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، صمغ کتیرا با نفوذ درون ساختار درونی مو، پروتئین درون تار مو را از نو تأمین می نماید و ضمن نرم کردن، تغذیه و حجم دهندگی مو بر ضخامت تارهای مو می افزاید.

گیاه کتیرا به لحاظ جذب فوق العاده آب و تشکیل مسیلاژ هنگامیکه به گیسوان خیس مالیده می شود، با تشکیل یک لایه نازک و پیوسته امکان حالت پذیری و شانه خوری بهینه موها راپدید می آورد.

نفوذ به درون ساقه مو کمک به ترمیم مو

همچنین با نفوذ به درون ساقه مو کمک به ترمیم مو نموده و مانع پیشرفت مو خوره در طول ساقه مو می گردد.

بر خلاف پلیمرهای کاتیونی که گاهاً حساسیت زا گزارش شده اند، کتیرا به عنوان معادل طبیعی پلیمرهای کاتیونی میتواند همان عملکرد عامل نرم کننده در فرمولاسیون شامپو را ایفا نماید.

شامپو کتیرا پرمون به علت وجود عصاره طبیعی کتیرای مرغوب و باکیفیت اقلیم زاگرس، زیبایی طبیعی موهای شما را حفظ نموده ، آنها را نرم، ابریشمین و پرپشت می سازد.

برخی ویژگی های شامپو کتیرا پرمون:

کاهش الکتریسیته ساکن مو ،حجم دهنده ،جلوگیری از موخوره و افزایش شادابی و لطافت موها ، محافظت و رطوبت رسانی عمیق به موهای آسیب دیده ،کنترل PH کف سر ،قابل استفاده برای کودکان.

46

کد خبر 1291201

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر