عاقبت دوچرخه سوار بی منطق در خیابان! +فیلم


عاقبت دوچرخه سوار بی منطق در خیابان! +فیلم

دوچرخه‌سوار بی‌منطقی که پس از تصادف در خیابان با وجود مقصر بودن طلبکار بود به سزای عملش رسید.

عاقبت دوچرخه سوار بی منطق در خیابان! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کم نیستند رانندگانی که با‌وجود مقصر بودن در تصادف رانندگی نقش طلبکار را بازی می‌کنند. این رانندگان پس از تصادف به راننده مقابل پرخاش کرده و تلاش می‌کنند با ایجاد غوغا خود را بی‌تقصیر جلوه دهند. مانند اقدام عجیب زن دوچرخه‌سوار اهل «گوانگ دونگ» چین که با وجود مقصر بودن در تصادف با دوچرخه‌سوار دیگر چنین نقشی را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: برخورد جالب راننده زن با یک راننده بی فرهنگ! + فیلم

زن دوچرخه‌سوار در حالی که در جهت اشتباه در خیابان مشغول رانندگی بود پس از تصادف با مرد دوچرخه‌سوار، با یک چتر به او حمله‌ور شد. ویدئویی که توسط دوربین‌مدار‌بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این زن در حالی که در جهت اشتباه خیابان در حال دوچرخه‌سواری است دیده می‌شود که ناگهان از روبرو دوچرخه‌سوار دیگری که در جهت درست در حرکت بوده است از راه می‌رسد و با این زن تصادف می‌کند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از تصادف این زن ناگهان با چتر خود به دوچرخه‌سوار مرد حمله‌ور شده و چند ضربه به سر او وارد می‌کند. مرد جوان که از اقدام زن دوچرخه‌سوار متحیر شده است بلافاصله از دوچرخه پیاده می‌شود و او را زیر مشت و لگد می‌گیرد. سرانجام یک شاهد عینی از راه می‌رسد و مانع ادامه درگیری می‌شود.

انتشار این ویدئو در یکی از شبکه‌های اجتماعی در چین با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران بدون هیچ همدردی‌ای این زن را سزاوار آنچه برایش رخ داد دانستند.

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که دوچرخه سوار بی‌منطق در خیابان رقم زد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس