دعوت رضا کیانیان برای پیوستن به پویش «فقط به عشق علی» +فیلم


دعوت رضا کیانیان برای پیوستن به پویش «فقط به عشق علی» +فیلم

رضا کیانیان بازیگر معروف سینما و تلویزیون در مصاحبه‌ای از مردم خواست تا با پیوستن به «پویش فقط به عشق علی» به ترویج این سنت حسنه بپردازند.

دعوت رضا کیانیان برای پیوستن به پویش «فقط به عشق علی» +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه عیدغدیر و همزمان با هفته ولایت در بازه عید‌قربان تا غدیر به همت برخی از دست‌اندرکاران پویشی با عنوان «فقط به عشق علی» با هدف ارتقا فرهنگ کمک‌رسانی و ایجاد ارتباط و وحدت بیشتر میان مردم، راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: #فقط_به_عشق_علی/ برای عید غدیر چه کار خیری می‌کنی؟ +تصاویر

فعالیت این پویش از سال ۹۷ آغاز شده است. این پویش مردم را دعوت می‌کند تا به بهانه عیدغدیر هر کار خیری را که انجام می‌دهند به صورت عکس یا فیلم با عنوان «فقط به عشق علی» در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا با انتشار آن‌ها هر چه بیشتر در ترویج و تداوم این سنت حسنه سهیم باشند.

تاکنون افراد بسیاری از مردم عادی تا چهره‌های نام‌آشنا به این پویش پیوسته‌اند. رضا کیانیان بازیگرشناخته‌شده و محبوب کشورمان نیز با حضور در این پویش، به همین مناسبت از مردم خواست تا کار‌های خوب خود را این بار به عشق امیرالمومنین علنی کنند تا هرچه بیشتر این فرهنگ اشاعه یابد. ویدئویی که در ادامه ارائه شده است صحنه‌هایی از حضور وی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید