انتشار اطلاعات جدید از نسل آینده اپل واچ


اپل به احتمال زیاد در ماه سپتامبر از اپل واچ سری 5 رونمایی می‌کند. به تازگی اطلاعات جدیدی از این محصول توسط بتای WatchOS 6 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

به گزارش شفاف، تحلیلگر TF International، مینگ چی کو انتظار دارد اپل در تاریخ 10 سپتامبر از آیفون‌های 2019 به همراه اپل واچ سری 5 رونمایی کند. بر اساس اعلام آقای کو، جدیدترین ساعت هوشمند اپل در پاییز سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود. امروز اطلاعات جدیدی از سوی iHelp BR در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که احتمالا مربوط به نسل آینده اپل واچ است. این اطلاعات در بتای WatchOS 6 مخفی شده بودند.

انیمیشن حاضر در فرایند راه‌اندازی نسخه بتای این سیستم عامل نشان می‌دهد که اپل واچ در نسخه‌هایی با بدنه سرامیکی و تیتانیومی از راه می‌رسد. در حال حاضر این موضوع مشخص نشده که این مواد جدید برای اپل واچ سری 5 مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا مربوط به نسخه‌های ویژه اپل واچ سری 4 است. این مواد در هر یک از نسل‌های ساعت هوشمند اپل مورد استفاده قرار بگیرد، شامل نسخه‌های 40 و 44 میلی‌متری آن می‌شود.

انتشار اطلاعات جدید از نسل آینده اپل واچ

اپل در سال‌های گذشته ساعت‌های اپل واچ 2 و اپل واچ 3 را در نسخه‌هایی با بدنه سرامیکی وارد بازار کرده بود؛ با این حال تا به امروز شاهد استفاده از تیتانیوم در بدنه این اسمارت واچ‌ها نبودیم. اپل واچ سری 2 در نسخه سرامیکی قیمت بسیار بالایی داشت. نسخه 38 میلی‌متری این ساعت هوشمند با قیمت پایه 1250 دلار و نسخه 42 میلی‌متر آن با قیمت پایه 1300 دلار به فروش می‌رسید.

انتظار می‌رود اپل واچ سری 5 دارای طراحی مشابه با اپل واچ سری 4 باشد و از نمایشگر بدون حاشیه بهره برد. تامین‌کننده پنل‌های LCD مورد نیاز اپل، ژاپن دیسپلی وظیفه تولید 15 تا 20 درصد پنل‌های OLED مورد استفاده در اپل واچ سری 5 را بر عهده دارد. انتظار می‌رود سهم این شرکت ژاپنی از پنل‌های OLED مورد نیاز اپل تا سال 2021 به 70 تا 80 درصد برسد. ژاپن دیسپلی به علت ورود دیرهنگام به بازار پنل‌های OLED، در سال 2018 با ضرر هنگفتی مواجه شد.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا