سوکراتیس: برای یک مدافع، بازی مقابل تیم هایی مانند برنلی سخت تر است


سوکراتیس: برای یک مدافع، بازی مقابل تیم هایی مانند برنلی سخت تر است

سوکراتیس از رویارویی با لیورپول می گوید.

طرفداری- آرسنال هفته آینده باید در آنفیلد، مقابل لیورپول قرار بگیرد. در همین جهت، سوکراتیس، مدافع آرسنال، بر این باور است که دفاع کردن مقابل لیورپول، آسان تر از دفاع مقابل تیم هایی مثل برنلی است.

به گزارش Goal، سوکراتیس درباره نحوه دفاع در بازی های مختلف گفت:

برای یک مدافع، بازی مقابل تیم هایی مثل برنلی، سخت تر است، زیرا مدام باید در حال جنگیدن باشید. بازی با لیورپول متفاوت است، شاید آسان تر باشد، زیرا مجبور نیستید که زیاد درگیر شوید. اگر آنها در روز خوبشان باشند و شما در روز بدتان قرار داشته باشید، شرایط دشوار خواهد شد.

سوکراتیس راجع به بازی فصل گذشته در آنفیلد گفت:

در آن دیدار شایسته دریافت 5 گل نبودیم، در آن بازی پنالتی وجود داشت و اشتباهاتی مرتکب شدیم. به نظرم امسال شرایط فرق می کند، اما باید بهتر شویم و پیشرفت کنیم. باید برای این بازی آماده شویم زیرا دیدار سختی پیش رو خواهیم داشت. بازی مقابل لیورپول در فصل گذشته، تنها دیداری نبود که از آن درس گرفتیم، مقابل چلسی و منچسترسیتی نیز، درس های زیادی گرفتیم. ما می دانیم که برای بودن در این سطح، باید پیشرفت کنیم و اعتماد به نفس بیشتری برای بازی در جایی مثل آنفیلد داشته باشیم.

او درباره بازی با لیورپول بیان داشت:

ما باید بازی خود را انجام دهیم. می دانیم که سخت است، اما احترام زیادی برای لیورپول قائل هستیم. فکر می کنم که بهترین راه این است که به سبک خودمان بازی کنیم. خواهیم دید که چه اتفاقلاتی رخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟