نیمرخ گوشی ردمی نوت 8 شیائومی در تصاویری واقعی به نمایش درآمد


نیمرخ گوشی ردمی نوت 8 شیائومی در تصاویری واقعی به نمایش درآمد

تصاویری از نیمرخ گوشی ردمی نوت 8 (Redmi Note 8) به بیرون درز کرد. این نخستین بار است که ردمی نوت 8 شیائومی را نه در رندرها؛ بلکه در عکس‌های واقعی می‌بینیم. برند زیرمجموعه شیائومی، قصد رونمایی از چند محصول جدید را دارد. دست‌کم دو گوشی ردمی Note 8 و ردمی 8A را به زودی... نوشته نیمرخ گوشی ردمی نوت 8 شیائومی در تصاویری واقعی به نمایش درآمد اولین...

تصاویری از نیمرخ گوشی ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) به بیرون درز کرد. این نخستین بار است که ردمی نوت 8 شیائومی را نه در رندرها؛ بلکه در عکس‌های واقعی می‌بینیم.

برند زیرمجموعه شیائومی، قصد رونمایی از چند محصول جدید را دارد. دست‌کم دو گوشی ردمی Note 8 و ردمی 8A را به زودی ملاقات خواهیم کرد و احتمالا در ادامه‌ی‌ سال، ردمی نوت 8 پرو و ردمی 8 هم به آن‌ها خواهند پیوست؛ مشابه آنچه که در سری ردمی 7 اتفاق افتاد. اما فعلا می‌توانیم با چهره‌ی ردمی نوت 8 شیائومی بیشتر آشنا شویم.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

احتمال وجود سنسور 64MP در گوشی ردمی نوت 8 شیائومی

این تصاویر، وجود یک مجموعه دوربین چهارگانه را در پنل پشتی دستگاه تایید می‌کنند. همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و گریل اسپیکر را در لبه‌‌ی پایینی گوشی می‌توان دید. خشاب کارت حافظه و سیم کارت نیز در لبه سمت چپ قرار دارد. دیگر چیزی که در این عکس‌ها جلب توجه می‌کند، گوشی‌های گرد شده‌ی ردمی نوت 8 است.

اخیرا «لو ویبینگ» نائب رئیس تشکیلات شیائومی و مدیر کل برند ردمی، از تجهیز محصول کمپانی به دوربین چهارگانه و سنسور 64 مگاپیکسلی خبر داده بود. برخی گزارش‌ها نیز به وجود ناچ قطره‌ای در این گوشی ردمی اشاره دارند. قدرت گرفتن از تراشه جدید هلیو G90T مدیاتک، می‌تواند دیگر ویژگی آن باشد؛ محصولی که ظاهرا تولید انبوه آن از دو هفته قبل آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی