مشتریان کدام خودروی عضلانی جوان‌ترند؟


مشتریان کدام خودروی عضلانی جوان‌ترند؟

داج چلنجر خودرویی قدیمی است. این خودرو از پلتفرم LX که از حدود سال 2008 تاکنون در بازار حضور دارد سود برده و در واقع یکی از قدیمی‌ترین خودروهای در حال فروش است. برادر این خودرو یعنی چارجر هم وضعیت مشابهی داشته و جزو مسن‌ترین خودروهاست؛ اما گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد حتی سن... The post مشتریان کدام خودروی عضلانی جوان‌ترند؟ appeared first...

داج چلنجر خودرویی قدیمی است. این خودرو از پلتفرم LX که از حدود سال 2008 تاکنون در بازار حضور دارد سود برده و در واقع یکی از قدیمی‌ترین خودروهای در حال فروش است. برادر این خودرو یعنی چارجر هم وضعیت مشابهی داشته و جزو مسن‌ترین خودروهاست؛ اما گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد حتی سن بالای چلنجر هم باعث نشده خریداران جوان‌تر از این محصول اسپورت دست بکشند.

مشتریان کدام خودروی عضلانی جوان‌ترند؟
مدیر برند داج چلنجر در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفته این خودرو جوان‌ترین خریداران در کلاس خود را داراست. خب چقدر جوان؟ افراد 51 ساله! استفاده از واژه‌ی جوان‌ترین شاید کمی گمراه کننده به نظر آید اما خب از نظر فنی درست است. مشتریان شورولت کامارو و فورد موستانگ متوسط سن 53 سال را دارد و تعداد خریدارانی با سن بالای 55 سال از سال 2000 تاکنون 15 درصد افزایش یافته است.

مشتریان کدام خودروی عضلانی جوان‌ترند؟
اما حتی بالا رفتن چلنجر هم باعث کاهش فروش آن نشده است. این خودرو دومین عضلانی پرفروش بازار آمریکا بوده و فاصله‌ی چندانی با موستانگ ندارد. این خودرو تا ماه جولای فروش 28668 دستگاهی داشته درحالی‌که فروش موستانگ برابر با 38542 دستگاه بوده است. کامارو هم با فروش 24516 دستگاهی در رتبه سوم قرار گرفته است.

مشتریان کدام خودروی عضلانی جوان‌ترند؟
البته انتظار نداریم که در آینده هم تغییرات زیادی اعمال شود. مدیر طراحی داج، کرایسلر و SRT گفته که ظاهر رتروی این خودرو فعلاً حفظ خواهد شد. قوانین ایمنی و پیشرفت‌های صورت گرفته شاید فیات-کرایسلر را مجبور با تولید پلتفرم جدیدی برای چلنجر بکنند اما مدیر این شرکت می‌گوید همین طراحی رترو باعث موفقیت ادامه‌دار چنین محصولی شده است.

مشتریان کدام خودروی عضلانی جوان‌ترند؟
احتمالاً میزان قدرت تولیدی این خودرو هم کمتر نخواهد شد. مدل پایه‌ی چلنجر SXT از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری 305 اسب بخاری استفاده کرده درحالی‌که قدرت مدل‌های پرچم‌دار هلکت و هلکت Redeye به ترتیب برابر با 707 و 797 اسب بخار می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام