اولویت‌های مدیرعامل جدید ایران خودرو معرفی شد


اولویت‌های مدیرعامل جدید ایران خودرو معرفی شد

عصر خودرو- عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت :باید خودرو ارزان قیمت، رقابت پذیر و صادراتی تولید کنیم تا در خاورمیانه قدرت رقابت با کشورهای خودروساز را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص اولویت‌های مدیرعامل جدید ایران‌خودرو، گفت: اولویت اول مدیرعامل جدید ایران خودرو باید توجه ویژه به افزایش تولید باشد تا مطالبات مشتریان تامین شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کیفی سازی و بومی‌سازی محصولات باید در دستور کار مدیرعامل جدید ایران خودرو قرار بگیرد، تصریح کرد: بخشی از قطعات مورد استفاده در خودروسازی‌ها وارداتی بوده و از یک هزار 200 قطعه در خودرو حدود 471 مورد آن وارداتی است.

تحریم‌ها ظرفیت داخلی سازی قطعات خودرو را فراهم کرده است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تحریم‌های اعمالی علیه ایران ظرفیت داخلی سازی قطعات را فراهم کرده است، عنوان کرد: باید مطالبات قطعه سازان پرداخت شود تا دچار آسیب و چالش نشوند.

وی با بیان اینکه زیان انباشته خودروسازان به شدت افزایش یافته است و برای به روز رسانی و کاهش این زیان باید چاره اندیشی جدی صورت بگیرد، گفت: برخی از اموال مازاد خودروسازی‌ها در داخل و خارج کشور باید به منظور پرداخت مطالبات و زیان انباشته تبدیل شوند تا خودروسازان به سود رسانی برسند.

نگاه مردم به کیفیت خودروهای داخلی رضایت بخش نیست

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید براینکه کیفیت در خودروسازی بسیار اهمیت دارد، در حال حاضر نگاه مردم به تولیدات داخلی در زمینه کیفیت رضایت بخش و ویژه نیست زیرا محصولات تولیدی را با خودروهای خارجی مقایسه می‎‌کنند، خاطرنشان کرد: باید خودرو ارزان قیمت، رقابت پذیر و صادراتی تولید کنیم تا در خاورمیانه قدرت رقابت با کشورهای خودروساز را داشته باشیم.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید