درخشش مهرداد محمدی در اروپا ؛ رد پای مهرداد در همه گل‌های فصل آوس


ستاره ایرانی آوس برای دومین بازی پیاپی خوش درخشید و موفق به گلزنی و دادن پاس گل شد. نوشته درخشش مهرداد محمدی در اروپا ؛ رد پای مهرداد در همه گل‌های فصل آوس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

درخشش مهرداد محمدی در اروپا ؛ رد پای مهرداد در همه گل‌های فصل آوس

مهرداد محمدی تیم عابدزاده را به توپ بست!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۳
درخشش مهرداد محمدی در اروپا ؛ رد پای مهرداد در همه گل‌های فصل آوس

ستاره ایرانی آوس برای دومین بازی پیاپی خوش درخشید و موفق به گلزنی و دادن پاس گل شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ برتر پرتغال، تیم آوس که مهرداد محمدی را همانند بازی اخیرش از ابتدا در ترکیب و راس خط حمله داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ دیشب در استادیوم دو سی‌دی داس آوس مقابل تیم یک امتیازی ماریتیمو که امیر عابدزاده را در لیست خود نمی‌دید، بود.

آوس که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵ صاحب یک ضربه کرنر شد که ارسال کوتاه مهرداد محمدی از جناح چپ زمین، بعد از اصابت به دو مدافع ماریتیمو مقابل پای روبن ماچدو افتاد تا این بازیکن با شوت محکم گل اول تیمش را به ثمر رساند.

ماریتیمو در دقیقه ۳۸ توسط جان کلی بازی را به تساوی کشید، اما در فاصله یک دقیقه به اتمام نیمه اول آوس روی توپ ارسالی از سمت راست زمین یک پنالتی به دست آورد تا فرصت برتری قبل از رفتن به رختکن را به دست بیاورد.

مهرداد محمدی که هفته قبل در نخستین بازی رسمی برای آوس توانسته بود برابر بواویستا گلزنی کند، دیشب هم این کار را انجام داد و از روی نقطه پنالتی مقابل ماریتیمو گلزنی کرد تا نیمه اول با برتری ۲ بر یک تیمش به اتمام برسد.

در دقیقه ۵۰ توپ با دفع ناقص بازیکنان ماریتیمو در هوا سرگردان بود که مهرداد محمدی با دخالت به موقع آن را به ولینتون جونیور رساند تا این بازیکن بعد از دو سر توپ و شوت فنی برای سومین بار برای آوس گلزنی کند.

یاران محمدی که هفته قبل با وجود باخت ۲ بر یک مقابل بواویستا نمایش خوبی ارائه داده بودند، دیشب توانستند شکست اخیرشان را جبران کنند و با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسند تا با سه امتیاز موقتا در رده هفتم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرند.

مهرداد محمدی که در هفته اول تک گل آوس را به ثمر رسانده بود، دیشب هم در حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود روی هر سه گل تیمش ایفای نقش کرد تا عملکرد فوق‌العاده‌ای در دو بازی در لیگ برتر پرتغال به نمایش گذاشته باشد.

درخشش مهرداد محمدی در اروپا ؛ رد پای مهرداد در همه گل‌های فصل آوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش