ثبت 255 مورد شکایت مردمی در آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی


ثبت 255 مورد شکایت مردمی در آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت 255 مورد شکایت طی یک‌سال گذشته گفت: تمامی این شکایات مورد ارزیابی قرار گرفته که فقط 44 مورد «به‌حق» تشخیص داده شده‌است.

جلیل بیگ‌وردی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موارد شکایات رسیده، اداری، رفاهی، مالی و آموزشی بوده و کمترین میزان مربوط به مواقع ثبت‌نام است.

وی با بیان اینکه فرهنگ جذب مشارکت‌های مردمی در مدیران و معاونان مدرسه ضعیف است، اضافه کرد: لازم است تا مدیران با ارائه گزارش به اولیا، اعتماد آنان را جلب کنند.

وی اظهار داشت: بدترین زمان مطالبه مشارکت‌های مردمی و یاری به مدرسه در زمان توزیع کارنامه هاست در حالی‌که این امر باید در طول سال تحصیلی و با توجیه، تشریح و اعلام و معرفی برنامه های آموزشی و فوق برنامه مدرسه و توام با رضایت اولیا باشد تا اعتراض اولیا را موجب نشود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در آخرین اجلاس روسای ادارات این بخش در مشهد مقدس که با حضور استان‌های دارای رتبه برتر برگزار شد، لوح تقدیر این اجلاس به این استان رسید.

بیگ‌وردی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی و پاسخگویی به شکایات، حوزه عملکردی این بخش است، گفت: این استان در بخش پاسخگویی به شکایات به علت به حداقل رساندن زمان بررسی شکایات موفق تشخیص داده شده‌است.

آذربایجان‌غربی دارای ۶۰۰ هزار دانشآموز و ۳۷ هزار نفر فرهنگی است.

۷۱۲۵/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید