لینوکس Mint برای رایانه‌های شخصی منتشر شد


این روزها بیش از هر زمان دیگر تلاش می‌شود تا نسخه دسکتاپ سیستم عامل لینوکس در قالب یک پلتفرم جامع برای عموم کاربران و علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای عرضه شود و در این میان به نظر می‌رسد نسخه Mint آخرین اقدام صورت گرفته در این مسیر محسوب می‌شود. با این توضیح هم اکنون سیستم Linux Mint 19.2 برای کاربران عرضه شده است. این...

این روزها بیش از هر زمان دیگر تلاش می‌شود تا نسخه دسکتاپ سیستم عامل لینوکس در قالب یک پلتفرم جامع برای عموم کاربران و علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای عرضه شود و در این میان به نظر می‌رسد نسخه Mint آخرین اقدام صورت گرفته در این مسیر محسوب می‌شود. با این توضیح هم اکنون سیستم Linux Mint 19.2 برای کاربران عرضه شده است.
این اقدام اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا همان طور که پیش‌تر گفته شد در کنار نسخه‌های مختلف لینوکس که طی سال‌های گذشته روانه بازار شد، نسخه Mint لینوکس بهترین ویرایش در این زمینه محسوب می‌شود. یادگیری عملکرد این سیستم عامل جدید بسیار آسان است،‌ این ویرایش نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار قدرتمندتر شده است، و با پنجره‌ها،‌ آیکون‌ها، منوها و نشانگرهای همیشگی خود کار را برای کاربران آسان می‌کند.
سیستم عامل Mint لینوکس شبیه به رایانه‌های شخصی معمول در خانه‌ها، ادارات و دیگر فضاها به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق اخبار منتشر شده این سیستم عامل برای اجرا به ۲ گیگابایت حافظه رَم نیاز دارد و البته با کمتر از یک گیگابایت حافظه رَم نیز می‌تواند اجرا شود. همچنین کاربران به ۱۵ گیگابایت فضای خالی برای نصب و اجرای این سیستم عامل نیاز دارند و با این وجود شرکت سازنده در اختیار داشتن ۲۰ گیگابایت فضای خالی را توصیه کرده است. علاوه بر این می‌بایست حافظه گرافیکی و مانیتور رایانه از کیفیت ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل برای اجرای این سیستم عامل پشتیبانی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی