خدمات ابری درآمدهای سیگِیت را افزایش داد


شرکت سیگِیت اعلام کرد درخواست برای استفاده از خدمات ذخیره‌سازی داده روی فضای پردازش ابری و در مراکز داده با مقیاس وسیع رو به افزایش است و با این وجود پیش‌بینی‌های کمپانی مذکور برای سه ماه نخست سال مالی جاری نسبت به قبل پیشرفت چندانی نداشته است. این مرکز نظیر دیگر ارایه دهندگان خدمات ذخیره‌سازی داده از جمله «وسترن دیجیتال» و...

شرکت سیگِیت اعلام کرد درخواست برای استفاده از خدمات ذخیره‌سازی داده روی فضای پردازش ابری و در مراکز داده با مقیاس وسیع رو به افزایش است و با این وجود پیش‌بینی‌های کمپانی مذکور برای سه ماه نخست سال مالی جاری نسبت به قبل پیشرفت چندانی نداشته است.
این مرکز نظیر دیگر ارایه دهندگان خدمات ذخیره‌سازی داده از جمله «وسترن دیجیتال» و «نت‌اَپ» در حال گسترش فعالیت‌های خود در بازاری با فضای اقتصادی نامشخص است. «دِیو مازلی» مدیرعامل شرکت سیگِیت اعلام کرد سه ماه قبل از ژوئن ۲۰۱۹ تحت تاثیر فضای غیرقطعی اقتصادی و شرایطی نظیر نبردهای تجاری پیشرفت چندانی نکرده است.
او در ادامه صحبت‌های خود گفت: «در حالی که به سال مالی جدید وارد می‌شویم، شرایط صنعت جهانی به ویژه بین مشتریان خدمات پردازش و خدمات داده در مقیاس وسیع رو به افزایش است. سیگِیت در موقعیت استراتژیک قدرتمندی قرار دارد تا برای رفع تقاضای رو به رشد به نیاز کاربران خود پاسخ دهد».
شرکت سیگِیت توضیح داد به منظور پاسخدهی به نیازهای آتی در ماه‌های پیش‌رو بیش از ۱۶ ترابایت درایو مخصوص ذخیره‌سازی داده را وارد بازار می‌کند.
سیگِیت در گزارش خود مخصوص فصل چهارم سال مالی گذشته اعلام کرده بود سود خالص ۹۸۳ میلیون دلاری یا ۳٫۵۴ دلاری به ازای هر سهام خود را به دست آورده است تا بر این اساس مجموع درآمدهای آن به ۲٫۳۷ میلیارد دلار برسد. این نتایج مالیات مربوط به درآمدهای این شرکت را نیز شامل می‌شود. در این دوره زمانی درآمدهای غیرحسابرسی شده (non-GAAP) سیگِیت به ازار هر سهام آن ۸۶ سنت محاسبه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی