زیرساخت‌های لینکدین به Azure مایکروسافت انتقال یافت


شرکت لینکدین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد کلیه مراکز داده خود را به فضای پردازش ابری عمومی انتقال می‌دهد. این شرکت که هم اکنون از زیرمجموعه‌های مایکروسافت محسوب می‌شود در نظر دارد کلیه زیرساخت‌های خود را به فضای پردازش ابری Azure انتقال دهد و تصمیم مذکور بخشی از اقدام بزرگ لینکدین برای انتقال فضای کاری خود محسوب می‌شود که چند سال...

شرکت لینکدین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد کلیه مراکز داده خود را به فضای پردازش ابری عمومی انتقال می‌دهد. این شرکت که هم اکنون از زیرمجموعه‌های مایکروسافت محسوب می‌شود در نظر دارد کلیه زیرساخت‌های خود را به فضای پردازش ابری Azure انتقال دهد و تصمیم مذکور بخشی از اقدام بزرگ لینکدین برای انتقال فضای کاری خود محسوب می‌شود که چند سال به طول می‌انجامد.
«موهاک شروف» معاون مرکز مهندسی لینکدین با اعلام این خبر توضیح داد اقدام مذکور بزرگترین تحول فناورانه در تاریخ فعالیت‌های این شرکت محسوب می‌شود.
زیرساخت‌های لینکدین به Azure مایکروسافت انتقال یافت
مایکروسافت ژوئن ۲۰۱۶ برای نخستین بار خبر خرید لینکدین به ارزش ۲۶٫۲ میلیارد دلار را به صورت رسمی منتشر کرد و این واگذاری دسامبر ۲۰۱۶ تکمیل شد. با این اتفاق، انتقال فعالیت‌های لینکدین به فضای پردازش ابری Azure مایکروسافت اجتناب‌ ناپذیر است.
شروف در پاسخ به این سوال که اقدام مذکور بخشی از طرح بزرگ انتقال مراکز داده لینکدین محسوب می‌شود توضیح داد که واگذاری لینکدین به مایکروسافت یکی از موفقیت‌های اصلی این شرکت بوده است و هم اکنون تصمیم بر آن شده است که تمامی زیرساخت‌های این شبکه اجتماعی بزرگ به فضای پردازش ابری انتقال یابد.
شرکت لینکدین در نظر دارد ۶۴۵ میلیون مشترک خود را طی چند سال به فضای پردازش ابری انتقال دهد تا دسترسی، قابلیت اطمینان و عملکرد بالای این شبکه اجتماعی در اختیار آنها قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط