10 گوشی پرطرفدار این هفته (28 مرداد)


10 گوشی پرطرفدار این هفته (28 مرداد)

فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته به ما نشان می‌دهد که گوشی جدید HTC ممکن است ناجی این شرکت باشد.

10 گوشی پرطرفدار این هفته (28 مرداد)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باز هم یک هفته جدید آمد و ما یک فهرست دیگر از پرطرفدارترین گوشی‌های هفت روز گذشته را برای شما آماده کرده‌ایم. این هفته دومی است که یک گوشی از خانواده سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ صدرنشین فهرست پرطرفدارترین‌ها شده است. البته این دفعه مدل پلاس این گوشی است که در مقام اول قرار دارد.

پس از این مدل، گلکسی A50 سامسونگ توانسته با حضور در جایگاه دوم بین دو گوشی از خانواده گلکسی نوت ۱۰ فاصله بیندارد. پس از این دستگاه، گلکسی نوت ۱۰ قرار دارد که مدال برنز را از آن خود کرده و این در حالی است که نسخه 5G این گوشی‌ها به طور کامل از فهرست این هفته خارج شده است. در فهرست این هفته سه مورد اول برای شرکت سامسونگ است و این مسئله می‌تواند نشان دهنده محبوبیت زیاد محصولات این شرکت باشد.

در این میان گلکسی A70 و ردمی نوت ۷ از حذف نسخه 5G گلکسی نوت ۱۰ استفاده کرده و جایگاه خود را بالا کشیدند. هر کدام از این گوشی‌های به ترتیب خود را به مقام‌های چهارم و پنجم رساندند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۲ مرداد)

البته که سامسونگ گلکسی A90 هنوز در حد یک شایعه است اما توانسته در میان فهرست پرطرفدارترین‌ها قرار بگیرد. این گوشی سامسونگ در جایگاه ششم قرار دارد. یک گوشی از شرکت شیائومی به نام می 9T در این فهرست قرار دارد که این هفته توانسته است مقام هفتم خود را پس بگیرد و پس از آن گوشی گلکسی A30 وجود دارد که خود را به مقام هشتم و جلوتر از گلکسی A20 رسانده است.

و مقام آخر این فهرست به گوشی تازه معرفی شده HTC می‌رسد که قرار است ناجی این شرکت باشد. جایگاه دهم فهرست ۱۰ گوشی پرطرفدار هفته به Wildfire X رسیده است. این مسئله نشان می‌دهد که ممکن است گوشی جدید HTC نجات دهنده این شرکت باشد زیرا در فهرست پرطرفدارترین‌های هفته قرار دارد. در ادامه فهرست تصویری پرطرفدارترین‌های هفته را مشاهده می‌کنید:

10 گوشی پرطرفدار این هفته (28 مرداد)

10 گوشی پرطرفدار این هفته (28 مرداد)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها