فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 2 جیب بر حرفه ای خانم و کشف 11 فقره جیب بری و کیف قاپی در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت: ماموران کلانتری 15 اصفهان در مناطق پر تردد 2 زن جوان جیب بر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: هر دو متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازجوئی های تخصصی پلیس به 11 فقره سرقت به روش جیب بری و کیف قاپی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مرتکبان این گونه جرائم با انتخاب طعمه های خود در نقاط شلوغ و پر تردد نظیر اماکن و اتوبوس های شرکت واحد به صورت کاملاً حرفه ای و ماهرانه به افراد نزدیک شده و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت از جیب و یا کیف مردم می کنند، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد: از به نمایش گذاشتن محتویات کیف خود در اتوبوس ها و مکان های شلوغ خودداری کنید ، از حمل پول نقد پرهیز کرده و از کارت های اعتباری استفاده کنید ، از درج رمز کارت بر روی کارت های بانکی خودداری کنید ، زیپ کیف خود را همواره بسته نگه داشته و در شلوغی اتوبوس کیف را جلوی خود قرار داده و با یک دست خود طوری آن را در دست بگیرید که زیپ یا قفل کیف در دست شما باشد.