آنتونیو دی ناتاله: اینتر باشگاهی مناسب برای احیا شدن الکسیس سانچز است؛ مطمئن هستم او در این تیم خوب کار خواهد کرد


آنتونیو دی ناتاله: اینتر باشگاهی مناسب برای احیا شدن الکسیس سانچز است؛ مطمئن هستم او در این تیم خوب کار خواهد کرد

آنتونیو دی ناتاله فوروارد سابق اودینزه و تیم ملی ایتالیا می گوید سانچز به چالشی جدید احتیاج دارد و می تواند...

طرفداری- آنتونیو دی ناتاله، هم تیمی سابق الکسیس سانچز معتقد است این مهاجم 30 ساله در سیستم 3-5-2 آنتونیو کونته، به راحتی سازگار خواهد شد و گل های زیادی برای این تیم به ثمر خواهد رساند.

الکسیس سانچز در آستانه انتقال به اینتر است و همین موضوع سبب شده گاتزتا دلا اسپورت به سراغ آنتونیو دی ناتاله که با مهاجم شیلیایی سابقه هم تیمی بودن را دارد، برود و مصاحبه ای با او ترتیب دهد. اسطوره اودینزه صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

تصمیم به انتصاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید، به وضوح جاه طلبی اینتر را نشان می دهد و بازار نقل و انتقالاتی که جوزپه ماروتا در این تابستان در حال هدایت کردن آن است نشان می دهد که اینتر به یوونتوس نزدیک شده است. الکسیس سانچز؟ امضای قرارداد با او، یک خرید فوق العاده خواهد بود. سانچز و اینتر می توانند در کنار یکدیگر موفقیت و قهرمانی را تجربه کنند. حرفه ای بودن او مثال زدنی است؛ بازیکنی که همواره زود در تمرینات حاضر می شود و همه توان خود را برای تیم در زمین بازی می گذارد. در ایتالیا، سانچز خاطرات شگفت انگیزی را از خود به جا گذاشت و هنگامی که با من در اودینزه هم بازی بود، کونته از وی خواست به یوونتوس بیاید. شرایط لازم برای اینکه سانچز فصلی عالی را پشت سر بگذارد وجود دارد. او به اعتماد نیاز دارد و کونته به خوبی او را می شناسد. مطمئن هستم که سانچز خوب کار خواهد کرد.

دی ناتاله در مورد وضعیت سانچز در 18 ماه اخیر و آماده نبودن او نیز گفت:

من فکر می کنم او در منچستر یونایتد با برخی از مشکلات فیزیکی مواجه شد و شرایط و محیط برایش در آنجا مطمئنا دشوار بوده است. سانچز بازیکنی است که نیاز دارد به طور مداوم به میدان برود و احساس مهم بودن کند تا بهترین های خود را نشان دهد. این موضوع برای وی در منچستر یونایتد رخ نداد اما نمی توان در استعداد او شک کرد.

سانچز زمانی که در اودینزه حضور داشت سرمربی او فرانچسکو گویدولین بود که از سیستم 3-5-2 استفاده می کرد. دی ناتاله در مورد اینکه آیا این شباهت گویدولین و کونته در استفاده از این سیستم، جا افتادن مهاجم شیلیایی در اینتر را تسهیل می کند نیز گفت:

سانچز در این سیستم در اودینزه، به بازیکنی تعیین کننده تبدیل شد و حضور بازیکنی فیزیکی مثل روملو لوکاکو در کنار او، باعث می شود خود را به سرعت پیدا کند. وقتی سانچز نزدیک به مهاجم میانی تیم بازی می کند (مهاجم دوم) با سرعت و قدرتی که دارد غیر قابل توقف و مهار نشدنی خواهد بود و هنگامی که به عنوان یک مهاجم میانی بازی می کند گل های زیادی به ثمر خواهد رساند و همه این را خواهند دید. دوران سانچز در انگلستان به نظر می رسد به پایان رسیده باشد و او نیاز به چالشی جدید دارد. اینتر یک باشگاه مناسب برای شروع مجدد و احیا شدن سانچز است و کونته نیز بهترین مربی به منظور بازگرداندن او به بالاترین سطح خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان