چطور روی آب عروسی بگیریم؟


این روزها در برگزاری جشن های عروسی زوج ها با چالش های زیادی مواجه شده اند. اکثر زوج ها معمولا دوست دارند مراسم جشن عروسی متفاوت، رویایی و به یاد ماندنی داشته باشند. عروسی در سالن های لوکس را می پسندید؟ تا به حال به برگزاری مراسم جشن ازدواج تان در کشتی تفریحی زیبا فکر کرده اید؟ به نظر شما برگزاری جشن عروسی تان در ترکیه چطور است؟ آیا بیشتر مهمان...

این روزها در برگزاری جشن‌های عروسی زوج‌ها با چالش‌های زیادی مواجه شده‌اند. اکثر زوج‌ها معمولا دوست دارند مراسم جشن عروسی متفاوت، رویایی و به یاد ماندنی داشته باشند. عروسی در سالن‌های لوکس را می‌پسندید؟ تا به حال به برگزاری مراسم جشن ازدواج‌تان در کشتی تفریحی زیبا فکر کرده‌اید؟ به نظر شما برگزاری جشن عروسی‌تان در ترکیه چطور است؟ آیا بیشتر مهمان‌های جشن عروسی شما در خارج ایران زندگی می‌کنند؟

برگزاری جشن عروسی در ترکیه

خیلی‌ها دوست دارند جشن به یاد ماندنی عروسی‌شان در محیطی متفاوت و خارج از ایران باشد. متفاوت بودن نحوه برگزاری جشن عروسی بازار را برای برگزار‌کننده‌های مجالس عروسی حسابی داغ کرده است. بطوری‌که این روزها شاهد برگزاری مجالس متنوع عروسی با ایده‌های نو و جالب هستیم. ترکیه به عنوان کشوری آسیا - اروپایی بهترین گزینه برای برگزاری جشن عروسی شماست. ترکیه کشوری است که برای سفر به آن، شما
، خانواده و سایر مهمان‌هایتان احتیاجی به گرفتن ویزا ندارید و رفتن‌تان به آسانی انجام می‌شود. این کشور در همسایه‌گی ایران است و رفت و آمد به آن خیلی طول نخواهد کشید. اگر تعداد قابل توجهی از مهمان‌هایتان در خارج از کشور زندگی می‌کنند، برگزاری جشن عروسی در ترکیه بهترین انتخاب شما خواهد بود. ایرانی‌ها بیشتر در شهرهای استانبول و آنتالیا مراسم عروسی‌شان را برگزار می‌کنند. این مراسم معمولا در عمارت‌های قدیمی، هتل‌های لوکس، کشتی‌های تفریحی و جزایر زیبا ترکیه برگزار می‌شوند.

چطور روی آب عروسی بگیریم؟

جشن عروسی در کشتی تفریحی

برگزاری جشن عروسی روی آب یکی از هیجان‌انگیزترین مراسم برگزاری جشن عروسی به حساب می‌آید. این مراسم می‌تواند هم برای خود زوج‌ها و هم مهمان‌هایشان خاطره‌ای دوست داشتنی و ماندگار شود. برای ایرانی‌ها برگزاری این نوع عروسی مهیج و متفاوت‌ت خواهد بود. دلیل آن این است که امکان گرفتن مراسم عروسی روی آب در ایران وجود ندارد. خیلی‌ها دوست دارند مراسم عروسی‌شان در کشتی تفریحی در تنگه بُسفر جایی میان آسیا و اروپا باشد. تنگه بُسفر در نزدیکی استانبول است. این منطقه دریایی بسیار زیبا و یکی از جاذبه‌های مهم استانبول است. برگزاری جشن عروسی در کشتی تفریحی با گذر از تنگه بُسفر جشن عروسی شما را رویایی خواهد کرد. برگزاری مراسم عروسی در استانبول همیشه خاطره‌ای خوش برای زوج ها به جا خواهد گذاشت. فرقی ندارد این مراسم در عمارت‌های زیبا و سالن‌های لوکس باشد یا کشتی تفریحی در تنگه بُسفر.

چطور روی آب عروسی بگیریم؟

اگر می‌خواهید برگزاری جشن عروسی در کشتی‌های تفریحی را انتخاب کنید. خوب است بدانید پس از انجام عکاسی در لوکیشن‌های زیبای شهر به همراه مهمان‌های‌تان وارد کشتی تفریحی خواهید شد، ادامه عکاسی در کشتی برای شما انجام می‌شود. عکس‌های عروسی آن هم روی عرشه کشتی و خصوصا هنگام غروب آفتاب تا آخر عمر برای‌تان جالب و دیدنی خواهند ماند.

پذیرایی، برش کیک، آتش‌بازی، جشن و شادی و پایکوبی در محیط کاملا متفاوتی در کشتی تفریحی برای شما انجام خواهد شد.

شما و مهمان‌های‌تان در کشتی تفریحی می‌توانید در فضای باز و مسقف طبقات کشتی به جشن و شادی بپردازید. کشتی برای برگزاری مراسم جشن عروسی شما تزئین می‌شود.

بعضی‌ها دوست دارند مراسم جشن عروسی‌شان خصوصی و صمیمی باشد. به همین خاطر می‌خواهند تعداد مهمان‌های کمتری را دعوت کنند. گرفتن جشن عروسی روی آب و در کشتی تفریحی برای این افراد گزینه مناسبی است. معمولا بالاترین تعداد مهمان‌ها در مراسم جشن عروسی روی آب 150 نفر است.

چطور روی آب عروسی بگیریم؟

برای برگزاری جشن عروسی روی آب چه زمانی مناسب است؟

شرایط آب و هوایی از جمله موارد مهمی است که در برگزاری جشن عروسی بسیار به آن توجه می‌شود. همه دوست دارند در روز عروسی‌شان از هوای مطلوب و دلپذیری لذت ببرند. گرفتن عروسی روی آب در ترکیه معمولا در ماه‌های بهار، اواخر تابستان و اوایل پاییز انجام می‌شود. بهترین هوای ترکیه را در این زمان‌ها می‌توانید تجربه کنید. در فصل زمستان به علت سرمای زیاد و احتمال بارندگی‌های شدید امکان گرفتن عروسی در روی آب خیلی کم است. در روزهایی که بارندگی شدید باشد کشتی‌های تفریحی اجازه حرکت ندارند. به هر حال هوای بارانی و طوفانی احتمال خطرهای احتمالی را بالا می‌برد. در فصل تابستان ترکیه بسیار شلوغ، و در بیشتر روزها گرم و شرجی است.



1398/05/28 | کد مطلب: 4608
برچسب‌ها: استانبولترکیه
چطور روی آب عروسی بگیریم؟
چطور روی آب عروسی بگیریم؟ مریم نیساری
چطور روی آب عروسی بگیریم؟

کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری علاقمند به پژوهش در حوزه مباحث شهر، میراث فرهنگی و گردشگری


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...