کمیته استیناف درخواست باشگاه سپاهان را رد کرد


کمیته استیناف درخواست باشگاه سپاهان را رد کرد
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست شرکت فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان مبنی بر تجدیدنظر در پرداخت خسارت وارده به خودرو و وسایل تجدیدنظرخواندگان را رد کرد.

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حواشی زیادی روبه رو بود. یکی از مهم ترین اتفاقات رخ داده در پایان بازی، آتش زدن ماشین برخی از خبرنگاران و عکاسان بود.

خبرنگاران و عکاسان خسارت دیده بعد از حضور عوامل انتظامی و مقام قضایی در صحنه حادثه و طرح شکایت در اصفهان، شکایت خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز ارجاع دادند.

این شکایت علیه باشگاه سپاهان به عنوان میزبان مسابقه مطرح شده و خبرنگاران ضمن مطرح کردن موضوع عدم تامین امنیت توسط باشگاه سپاهان، خواهان پرداخت خسارت وارده به خودروها، اُفت قیمت و غرامت اموال به سرقت رفته خود شدند.

کمیته انضباطی نیز باشگاه اصفهانی را محکوم به پرداخت خسارت به خبرنگاران کرد. اما این باشگاه به رای صادر شده معرض شد و خواستار تجدید نظر در کمیته استیناف گردید.ضمائمکمیته استیناف فدراسیون فوتبال امروز دوشنبه اعلام کرد که این باشگاه با مدیرعاملی مسعود تابش نسبت به رأی شماره ۳۳۴ مورخ ۳۱ تیرماه ۹۸ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کرد. اما این اعتراض رد و دادنامه صادره، عینا تأیید می شود.

همچنین کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اعتراض و تجدید نظرخواهی باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان رای خود را صادر کرد. این کمیته اعلام کرد پیش از این کمیته انضباطی رسول یزدانی از عوامل تیم را به ۳ ماه محرومیت، میثم محبوب مدیر روابط عمومی به ۶ ماه محرومیت، عباس رضوی تدارکات تیم به ۶ماه محرومیت، ابراهیم رضایی پزشکیار تیم به ۶ ماه محرومیت، محمد مختاری و محمد رستمی بازیکنان تیم به ۳ جلسه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی بابت رفتار غیرورزشی و تخلفات ارتکابی در جریان مسابقه با تیم فوتبال نیروی زمینی تهران محکوم کرده بود.

با این حال کمیته استیناف با دقت در محتویات پرونده و ملاحظه گزارش مرجع رسمی و داوری مسابقه و مرور اوراق پرونده ضمن رد تجدیدنظرخواهی در مقام تصحیح و تقلیل حکم محکومیت، مدت محرومیت میثم محبوب، عباس رضوی و ابراهیم رضایی از ۶ ماه به ۴ ماه و تعداد جلسات محرومیت بازیکنان محمد مختاری و محمد رستمی را از سه جلسه به دو جلسه تقلیل می نماید. رأی صادره قطعی است.

i​rna.‎​ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت