اقامتگاه بوم گردی اطلسی کاشان


اقامتگاه بوم گردی اطلسی کاشان خانه ای باستانی متعلق به 200 سال پیش است که در مهرماه سال 1397 به بهره برداری رسید. ساختمان آجری اقامتگاه، با دروپنجره‌های چوبی، اتاق‌های پنج دری، حوضخانه، سرداب و بادگیری که آشیانه گنجشک‌ها و کبوترها بوده است در کنار حیاط بزرگ و حوضی مستطیلی شکل، نشان از قدمت و […] نوشته اقامتگاه بوم گردی اطلسی کاشان اولین بار در...

اقامتگاه بوم گردی اطلسی کاشان خانه ای باستانی متعلق به ۲۰۰ سال پیش است که در مهرماه سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید. ساختمان آجری اقامتگاه، با دروپنجره‌های چوبی، اتاق‌های پنج دری، حوضخانه، سرداب و بادگیری که آشیانه گنجشک‌ها و کبوترها بوده است در کنار حیاط بزرگ و حوضی مستطیلی شکل، نشان از قدمت و اصالت این خانه دارد. خانه سنتی اطلسی کاشان سه اتاق سینگل یک تخته، چهار اتاق تویین دوتخته، پنج اتاق تریپل سه تخته و یک اتاق هشت تخته دارد که اقامت در اتاق‌های این بنای تاریخی همراه با صبحانه است، ولی برای صرف وعده‌های دیگر می‌توان به رستوران‌های نزدیک مثل رستوران خانه عباسیان رفت که تنها ۳ دقیقه با اقامتگاه سنتی اطلسی فاصله دارد.

میهمانان اقامتی هتل دارای یک وعده¬ ی صبحانه رایگان هستند این هتل دارای لابی، بادگیر، یک حیاط مرکزی، دارای دو باغچه متقارن با مرکزیت یک حوض، حوضخانه (محل سرو صبحانه) و و با امکانات اختصاصی ( تلویزیون، یخچال، سشوار، تخت، صندلی، میز، سیستم سرمایشی (اسپیلت)، سیستم گرمایشی (شوفاژ)، توالت فرنگی و حمام اختصاصی) است. از امکانات و خدمات دیگر این هتل می‌توان به راهنمای تور و پرسنل مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسه و آلمانی اشاره کرد.

همچنین در کنار اقامتگاه فضایی غیرمسقف برای پارک خودرو وجود دارد. از آنجایی که هتل سنتی خانه اطلسی در محله قدیمی کاشان واقع شده است به بسیاری از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی شهر همچون خانه طباطبایی ها، باغ فین کاشان، خانه عباسیان، حمام میرسلطان احمد مسجد و مدرسه بزرگ آقا نزدیک است، به طوری که شما با دو سه دقیقه پیاده‌روی به آن‌ها خواهید رسید. قابل توجه مهمانان گرامی برخی اتاق ها دارای نورگیر می باشند. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه سنتی اطلسی در ورودی طبقات دارای پله می باشد . کودکان زیر ۳ سال رایگان ،۳ تا ۶ سال نیم بها و کودکان ۶ سال به بالا کامل محاسبه میشود.

آدرس : خیابان علوی، کوچه باستان پنجم(کوشک صفی)، پلاک۶

اقامتگاه بوم گردی اطلسی کاشان
اقامتگاه بوم گردی اطلسی کاشان
اقامتگاه بوم گردی اطلسی کاشان
اقامتگاه بوم گردی اطلسی کاشان
اقامتگاه بوم گردی اطلسی کاشان
اقامتگاه بوم گردی اطلسی کاشان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص