راهپیمایی عظیم عاشقان امیرالمومنین در پایتخت یمن


راهپیمایی عظیم عاشقان امیرالمومنین در پایتخت یمن

تهران - ایرنا - صنعا پایتخت یمن امروز (دوشنبه) با فرارسیدن عید غدیرخم شاهد راهپیمایی عظیم عاشقان امیرالمومنین حضرت علی (ع) بود و مردم شهرها و استان های مختلف این کشور با حضور گسترده در پایتخت با ولایت امیرالمونین تجدید بیعت کردند.

به گزارش تارنمای شبکه خبری "المسیره" یمن، امروز عاشقان امیرالمومنین در سراسر یمن و پایتخت با تجمع در میادین اصلی شهر خود راهپیمایی های عظیمی را به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم برگزار کردند.
با فرارسیدن عید غدیر خم در یمن، شیعیان این کشور و دیگر عاشقان آن حضرت راهپیمایی های عظیم را در شهرهای خود برگزار کرده و با تجمع در مساجد بزرگ شهر جشن هایی باشکوه برگزار کردند.
همچنین عصر امروز زنان یمنی در سراسر استان های این کشور در میدان غربی پارک "انقلاب" در صنعا تجمع کرده و سنت های قدیمی خود در سالروز ولایت امیرالمونین را به جا می آورند.

راهپیمایی عظیم عاشقان امیر المومنین علی ابن ابی طالب (ع) در یمن در حالی برگزاری می شود که این کشور در طول چهار سال گذشته صحنه حملات بی رحمانه ائتلاف عربی به سرکردگی سعودیها بوده است .

در طول چهار سال گذشته بیش از صد هزار یمنی غیر نظامی در حملات هوایی، دریایی و زمینی این ائتلاف کشته و مجروح شده اند و سازمانهای حقوق بشری در مقابل این جنایات سعودیها سکوت اختیار کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان