فراخوان سوگواره ملی علمدار کربلا در مازندران اعلام شد


فراخوان سوگواره ملی علمدار کربلا در مازندران اعلام شد

فراخوان ششمین سوگواره ملی علمدار کربلا در مازندران در بخش آواها و نواهای عاشورایی و در سه رشته مداحی و نوحه خوانی، چاووشی خوانی و لالایی خوانی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، فراخوان ششمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» در مازندران در بخش آواها و نواهای عاشورایی به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد ایلام، اعلام شد.

عرض ارادت به ساحت مقدس خاندان مطهر پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم)، آشنایی بیش‌ از پیش با معارف و سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیه السلام)، استفاده از ظرفیت عظیم هنرمندان ایران اسلامی در راستای خلق آثار ارزشمند دینی و آیینی به ویژه فرهنگ رفیع عاشورا، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه مند به آواها و نواهای عاشورایی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر ادبی فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم از جمله اهداف برگزاری ششمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» هستند.

این جشنواره در سه رشته مداحی و نوحه خوانی، چاووشی خوانی و لالایی خوانی برگزار می شود و از آثار تولیدی بخش آواها و نواهای عاشورایی در صورت رعایت استانداردهای لازم، حمایت ویژه به عمل خواهد آمد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی پایگاه اطلاع رسانی www.javananemasajed.ir مراجعه و آثار خود را تا 25 شهریورماه به پست الکترونیک alamdarekarballa@gmail.com، ارسال کنند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر