اظهارات ضد و نقیض درباره واگذاری امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز


اظهارات ضد و نقیض درباره واگذاری امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز

تبریز- ایرنا- خبر واگذاری امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز به ارئمیه در حالی روز گذشته در فضای مجازی آذربایجان‌شرقی منتشر شد که مسوولان نهادهای مرتبط با این امر، اظهارات ضد و نقیضی در این باره می‌کنند.

رییس هیات والیبال آذربایجان شرقی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید خبر انتقال امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز به ارومیه افزود: با توجه به اتمام مهلت انتقال امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز از سوی فدراسیون والیبال و تلاش های ما برای حفظ این امتیاز در استان و شهر تبریز متاسفانه باخبر شدیم این انتقال صورت گرفته است.

فرج اله فرج الهی اظهار کرد: متاسفانه در این مدت پیگیری های ما از شورای محترم اسلامی شهر تبریز و مسوولان استانی برای حفظ امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز نتیجه بخش نبود و ما نتوانستیم کاری بکنیم.

وی یادآور شد: طبق قوانین فدراسیون والیبال در چنین شرایطی اگر مالک تیم نتواند در موعد مقرر امتیاز تیم والیبال خود را واگذار کند، پس از اتمام مهلت تعیین شده، فدراسیون شخصا می تواند ایم امتیاز را چه با دریافت هزینه و چه رایگان به یک استان دیگر واگذار کند و این اتفاق در مورد امتیاز والیبال شهرداری تبریز هم افتاده است.

فرج الهی با بیان اینکه اطلاعات دقیقی از چگونگی واگذاری این امتیاز ندارد، خبر انتقال را تایید کرد.

در همین حال حجت الاسلام حسین قدوسی، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز نیز با تکذیب خبر انتقال امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: با توجه به اینکه زمان مقرر برای واگذاری امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز هنوز تمام نشده، در صدد هستیم تا با حفظ این امتیاز و واگذاری آن به باشگاه های داخل استان به خواسته علاقه مندان جامه عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام قدوسی اضافه کرد: در بحث واگذاری امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز با یک باشگاه صحبت کرده ایم و منتظر جواب از سوی مسوولان این باشگاه هستیم.

گفتنی است، تیم والیبال شهرداری تبریز بعد از هشت سال تلاش توانسته بود در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عرضه اندام کند که با واگذاری امتیاز این تیم پر هوادار باید دوباره از صفر شروع کند.

تیم والیبال شهرداری تبریز با سرمربیگری محمد بناکار، سرمربی خوشنام و خوش اخلاق والیبال ایران، در سال های اخیر به یک مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشگاه های والیبال ایران تبدیل شده بود.

شهرداری تبریز به دنبال مصوبه شورای شهر مبنی بر ممنوعیت باشگاه داری حرفه این این نهاد، سازمان ورزش خود را منحل کرد و به این ترتیب تیم های فوتبال، والیبال و بسکتبال و دوچرخه سواری شهرداری تبریز که از مدعیان رشته های خود در کشور بودند، از صحنه رقابت ها کنار رفتند.

هر چند اعضای شورای شهر، ترویج ورزش همگانی را دلیل مصوبه خود اعلام کردند، اما کارشناسان ورزشی می گویند ورزش حرفه ای، انگیزه اصلی فعالان ورزش های همگانی است و بدون وجود ورزش قهرمانی، تلاش برای تبلیغ و ترویج ورزش همگانی دستاوردی ندارد.

۹۸۵۳/۵۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان