دستور انضباطی وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال/ فرمانده میدان در مسابقات ورزشی نیروی انتظامی است


دستور انضباطی وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال/ فرمانده میدان در مسابقات ورزشی نیروی انتظامی است

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال وظیفه اصلی در کنترل وضعیت انضباطی باشگاه‌ها و تیم‌ها را دارد و نباید در برخورد با مخاطرات اغماض کند، گفت: فرمانده میدان در مسابقات ورزشی نیروی انتظامی است.

دستور انضباطی وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال/ فرمانده میدان در مسابقات ورزشی نیروی انتظامی استبه گزارش فانوس، ششمین جلسه امنیت رویدادهای ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاون قهرمانی، معاون فرهنگی، رییس فدراسیون فوتبال، فرمانده پلیس تهران، جانشین قرارگاه ثارالله و مسولان وزارت کشور و نهادهای برگزاری مسابقات در محل وزارت ورزش برگزار شد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این جلسه با تقدیر از زحمات زیاد نیروی انتظامی در برگزاری مسابقات فوتبال کشور، گفت: سالانه نزدیک به شش هزار مسابقه فوتبال توسط فدراسیون فوتبال در رده‌های مختلف سالیانه برگزار می‌شود و تامین امنیت و آسایش خاطر هواداران با نیروی انتظامی است و از این بابت از آنها بسیار سپاسگزاریم.

وی با اشاره به اینکه فرمانده میدان در مسابقات ورزشی نیروی انتظامی است و همه باید با آنها هماهنگ باشند، گفت: لیگ برتر فوتبال امسال منظم‌تر و در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می شود و فدراسیون فوتبال وظیفه اصلی را در کنترل وضعیت انضباطی باشگاه‌ها و تیم ها دارد و نباید در برخورد با مخاطرات اغماض کند.

وزیر ورزش و جوانان شادی و رضایت مردم را دستاورد مهم اجتماعی لیگ برتر فوتبال دانست و گفت: نیت اصلی برگزار کنندگان باید حفظ نشاط اجتماعی و رضایت هواداران از مسیر فوتبال و ورزش باشد.

سلطانی‌فر درباره نقش صدا وسیما و برنامه ورزشی در لیگ برتر آینده نیز، عنوان کرد: تلویزیون نقش تعیین کننده در آرامش بخشی تماشاگران و محیط فوتبال دارد و در کنار آن رادیو با آگاهی بخشی و کمک به انتشار اطلاعات درست، یاری کننده مسولان برگزاری و باشگاه‌هاست.

وی همچنین از دست اندرکاران برگزاری لیگ برتر و فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا تعامل بیشتری با رسانه ها و خبرنگاران داشته باشند و جلوگیری از دامن زدن به نگرانی و دلهره و اضطراب و مقابله با شایعات را وظیفه و رسالت مهم اصحاب رسانه دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی