امری: آرسنال ترجیح می‌دهد با لیورپول رو به رو نشود؛ باید نسبت به توانایی‌های تیم‌مان خوشبین باشیم


امری: آرسنال ترجیح می‌دهد با لیورپول رو به رو نشود؛ باید نسبت به توانایی‌های تیم‌مان خوشبین باشیم

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها بار دیگر تصریح کرد که هدف او و تیمش، کاهش اختلاف با چهار تیم ابتدایی فصل گذشته...

طرفداری- اونای امری گفته است که ترجیح می‌دهد با لیورپول رو به رو نشود ولی همچنین افزود که با روحیه مثبتی مقابل قهرمان اروپا در آنفیلد قرار خواهد گرفت.

اسکای گزارش می‌دهد: لیورپول پس از کسب دو برد مقابل نوریچ و ساوتهمپتون، هم اکنون صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر است و آرسنال هم پس از شکست دادن نیوکاسل و برنلی در جایگاه دوم قرار دارد. دو تیم، شنبه آینده در آنفیلد به مصاف هم می‌روند و امری با شوخ طبعی در رابطه با آن بازی گفته است:

ما نمی‌خواهیم هرگز مقابل لیورپول بازی کنیم. ترجیح می‌دهیم مقابل آن‌ها بازی نکنیم. این واقعا یک چالش و آزمون واقعی برای ما خواهد بود. برای تمامی طرفداران و خودمان، رفتن به آنجا با شش امتیاز خوب است. واقعا به دنبال کاهش اختلاف با منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام و چلسی هستیم. وقتی مقابل آن‌ها قرار می‌گیریم، چالش بزرگی خواهیم داشت تا نشان دهیم چه توانایی‌هایی داریم. هفته آینده مسابقه خیلی خوبی در راه است.

در رویارویی فصل گذشته دو تیم در آن ورزشگاه، هت تریک روبرتو فیرمینو و گلزنی سادیو مانه و محمد صلاح، حکم به برتری ۵-۱ لیورپول داد اما امری اطمینان دارد تیم جدیدش، اجازه نخواهد داد حریف تا آن اندازه خطرساز ظاهر شود.

در ابتدا با توجه به سیستم و بازیکنان حریف خودمان را آماده خواهیم کرد و بعد تلاش می‌کنیم تا بازی خودمان را پیاده کنیم. هم از نظر تدافعی و هم تهاجمی آماده آن مسابقه خواهیم شد. به نظرم اول باید نسبت به توانایی‌های خود خوشبین باشیم و بعد سختکوشی به خرج بدهیم. می‌دانم در گذشته سختکوشی را سرلوحه کارم قرار داده‌ام و در حال و آینده‌ام همین کار را خواهم کرد. در نهایت امکان دارد برنده شویم یا شکست بخوریم ولی مهم این است که روحیه مثبتی داشته باشیم و رو به جلو حرکت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا