33 واحد معدنی هرمزگان به چرخه تولید بازگشتند


33 واحد معدنی هرمزگان به چرخه تولید بازگشتند

بندرعباس - ایرنا - 33 هزار واحد معدنی در هرمزگان با حمایت و تلاش های کارگروه رفع موانع تولید این استان به چرخه تولید بازگشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: از این تعداد ۲۶ واحد از این‌ها در سال گذشته و ۶ واحد در سال جاری به چرخه تولید بازگشته است و با توجه به ظرفیت های معدنی فراوان این استان باید زنجیره ارزش این بخش تکمیل شود.

ایرج حیدری روز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با ضرس قاطع می گویم در واحدهای بزرگ صنعتی مشکلی وجود ندارد و اگر هم باشد به کمترین میزان ممکن است.

وی ضمن تاکید بر وجود هماهنگی مناسب بین اداره های نظارتی و اجرایی، گفت: اداره های نظارتی به عنوان راهنما عمل کرده و با دادن گزارش اشکال ها و ایرادها کمک موثری برای این کارگروه بوده و هستند.

معاون استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: آمادگی کامل برای بازاریابی و صادرات کالاهای سایر استان ها در راستای برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افزایش صادرات به کشورهای همسایه توسط فعالان اقتصادی این استان وجود دارد.

وی با اشاره به واگذاری کارخانه آلومینیوم المهدی به شرکت مپنا، گفت: تولیدهای کارخانه آلومینیوم المهدی برای پاسخگویی به نیازهای داخلی کافی بوده و نیازی به ایجاد کارخانه دیگری وجود ندارد، این کار را هم به صلاح کشور نمی دانم.

وی بیان داشت: این کارخانه روز به روز بر تعداد کوره های روشن خود می افزاید که باید به آن برای رسیدن به بیشترین ظرفیت تولید کمک کرد.

۳۲۱۹/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی