روستاییان حاجی‌آباد مشکلات خود را با نماینده ولی فقیه در میان گذاشتند


روستاییان حاجی‌آباد مشکلات خود را با نماینده ولی فقیه در میان گذاشتند

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در جریان بازدید از روستاهای محروم منطقه کوهشاه احمدی شهرستان حاجی‌آباد مشکلات و دغدغه‌های مردم این منطقه به ویژه در بخش‌های جاده‌های روستایی و کم‌آبی را مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام‌و‎المسلمین محمد عبادی‌زاده روز دوشنبه در جمع مردم روستاهای بن گهر، مرزاندر و چاه‌بنه از روستاهای بخش کوهشاه احمدی از نزدیک با مشکلات مردم این روستاها آشنا شد.
وضعیت نامناسب راه‌ها و سخت‌گذر بودن جاده‌های روستایی در منطقه کوهشاه احمدی، مشکلات آبخیزداری برای مهار سیلاب‌ها و رفع مشکل کم‌آبی، تامین آب‌شرب و ضرورت لوله‌کشی آب روستایی، رونق معادن با محوریت جامعه بیکار محلی و پرهیز از تخریب محیط زیست، حضور بیشتر بنیاد مستضعفان و علوی از جمله درخواست‌های مردم این روستاها از نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بود.

حجت‌الاسلام‌و‎المسلمین عبادی‌زاده هم‌چنین در این بازدید با خانواده شهید میرزا میرزاده روستای چاه‌بنه دیدار و گفت‌و گو کرد.

فرماندار حاجی‌آباد، مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان و رییس بنیاد شهید حاجی‌آباد، امام جمعه بخش احمدی،فرمانده بسیج حاجی‌آباد و تعداد دیگر از مسوولان ادارات از جمله مسوولانی بودند که نماینده ولی فقیه در هرمزگان را در این بازدیدها همراهی کردند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری نیز آذرماه سال گذشته شامگاه دوشنبه در جمع مردم کوهشا احمدی شهرستان حاجی آباد در استان هرمزگان حضور یافت.

وی در این دیدار افزود: توجه به مناطق محروم و روستایی همواره از راهبردهای اصلی دولت تدبیر و امید بوده و در همین راستا نیز دولت اعتبار خوبی برای ایجاد اشتغال روستایی در کشور اختصاص داده است.

شهرستان حاجی آباد در ۱۷۰ کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و روستای کوهشاه احمدی از توابع این شهرستان و از نقاط محروم و کمتر برخوردار این استان است.

۹۸۸۷ /۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور کدام شهر است؟