3806 بسته نوشت‌افزار به ایتام کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد


3806 بسته نوشت‌افزار به ایتام کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار و 806 بسته انواع نوشت‌افزار از سوی یک نیکوکار تهرانی به ایتام زیرپوشش کمیته امداد این استان اهدا شد.

قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد نوشت افزار به ارزش افزون بر سه میلیارد ریال به سه هزار و ۸۰۶ یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اهدا شده است.

وی افزود: هم اینک سه هزار و ۸۰۶ یتیم پسر و دختر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بوده و از خدمات این نهاد حمایتی برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲ هزار و ۸۰۶ نفر از این تعداد یتیم استان دارای حامی بوده و مابقی نیز بدون حامی هستند.

مبشری عنوان کرد: اکرام ایتام یکی از مهمترین طرح ‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ابراز داشت: بر همین اساس همواره تعدادی از نیکوکاران بومی و غیربومی سرپرستی چند یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد را عهده ‌دار شده و ماهانه مبالغی به ‌حساب آنان واریز می‌ کنند.

مبشری خواستار مشارکت هر چه بیشتر نیکوکاران بومی و غیربومی در طرح ها و برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به نیازمندان و ایتام این استان شد.

وی گفت: نیکوکاران بومی و غیربومی می‌ توانند با حضور در دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در طرح اکرام ایتام شرکت کرده و سرپرستی یک یا چند یتیم را بر عهده گیرند.

مبشری اظهار داشت: شماره ‌گیری کد دستوری ۳*۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه از دیگر راهکارهای پرداخت کمک‌ های نقدی به ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.

۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته