به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، قاسم امانی فیلابی اظهار کرد: روز جمعه 1 مردادماه، شهر توس میزبان مسابقات نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد است و ما بعنوان میزبان این رقابت ها، به دنبال قهرمانی در آن هستیم.

وی در خصوص شرایط تیم خراسان رضوی بیان کرد: تیم خوبی را در اختیار داریم و همه نفرات آماده هستند. کشتی گیر آسیب دیده ای نداریم و با استفاده از نفرات بومی و غیر بومی و همچنین چند کشتی گیر مطرح، می توانیم کاپ قهرمانی را در خانه نگه داریم.

سرمربی تیم هیئت کشتی خراسان رضوی در مورد میزبانی خراسان رضوی در این رقابت ها اظهار کرد: قرار است مسابقات نیمه نهایی صبح روز جمعه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شود و مسابقات رده بندی و فینال نیز عصر همان روز در شهر توس انجام شود.

فیلابی افزود: مردم خراسان رضوی علاقمندی خاصی به کشتی دارند و مطمئنا با حضور در سالن مسابقات از تیم خود حمایت لازم را خواهند کرد.

وی در خصوص شرایط سایر تیم های حاضر در این مسابقات نیز گفت: تیم های فالکون لاریم جویبار، پاس ارگ کیان نکاء و آسانسور و پله برقی بهران البرز سه تیم دیگری هستند که در این رقابت ها حضور خواهند داشت. ما کشتی گیران آن ها را آنالیز کرده ایم اما کار سختی پیش رو داریم و هرکس ارنج بهتری داشته باشد و از داشته های خود به خوبی استفاده کند، قطعا موفق خواهد بود.

فیلابی در مورد حضور تیم خراسان رضوی در لیگ برتر کشتی اظهار کرد: مسئولان هیئت کشتی خراسان رضوی به دنبال جذب یک حامی مالی برای حضور در لیگ برتر هستند و اگر شرایط مهیا باشد با یک تیم قدرتمند در این مسابقات حضور خواهیم یافت.

وی در مورد اهمیت برگزاری مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات لیگ به کشتی کمک می کند و به اصطلاح تنور کشتی را داغ می کند و شور و هیجان را در سالن مسابقات به وجود می آورد.