غزه به جهنمی برای اسرائیل تبدیل خواهد شد


غزه به جهنمی برای اسرائیل تبدیل خواهد شد

داود شهاب هشدار داد در صورتی که رژیم صهیونیستی به تجاوزاتش علیه نوار غزه ادامه دهد، این منطقه به جهنمی برای آنان تبدیل خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، مسئول بخش رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داد، در صورتی که رژیم صهیونیستی به تجاوزاتش علیه نوار غزه ادامه دهد، این منطقه به جهنمی برای آنان تبدیل خواهد شد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، داود شهاب در گفتگو با المیادین گفت، غزه به مبارزانی مصمم و در انبارهایش به تجهیزات قابل توجه مجهز است، طبیعی است آنکه مسئولیت کامل تمامی اتفاقات اعم از تداوم محاصره، تجاوز، ترور و... را دارد اشغالگران اسرائیلی هستند که علیه مردم فلسطین جنایت می‌کنند. به همین منظور سخن ما این است که به عنوان بخشی از ملت فلسطین، علیه این اشغالگر غاصب مقاومت و با آنان مقابله کنیم و با هر شیوه‌ای سیاست هایش را پاسخ دهیم.
وی افزود، حق مردم فلسطین است که با این روند مخالفت کند و از شرایط موجود عصبانی باشد، حق آنان است که در برابر تروریسم اسرائیلی مقاومت و با آنمقابله کند. غزه قدرتمند است، مردم غزه به مقاومتی سخت و مصمم مجهزند، آنان برای شکستن اشغالگران در هرگونه درگیری آتی، مصممند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی