سولسشر: پوگبا در منچستریونایتد می‌ماند؛ در خط دفاع با ترافیک مواجه هستیم ولی امیدوارم دلیلی برای عوض کردن مگوایر و لیندلوف پیدا نکنم


سولسشر: پوگبا در منچستریونایتد می‌ماند؛ در خط دفاع با ترافیک مواجه هستیم ولی امیدوارم دلیلی برای عوض کردن مگوایر و لیندلوف پیدا نکنم

بر اساس گزارشی که میرر منتشر کرده است، پس از مگوایر و لیندلوف، توانزبه سومین انتخاب سولسشر در قلب خط دفاع...

طرفداری- با وجود لینک شدن پل پوگبا به رئال مادرید و یوونتوس، اوله گونار سولسشر با اطمینان از ماندن این بازیکن صحبت می‌کند.

به نقل از سایت گل، در حالی که پنجره نقل و انتقالات در انگلستان بسته شده است، تا تاریخ ۲ سپتامبر در ایتالیا و اسپانیا باز خواهد ماند. در آستانه رویارویی منچستریونایتد-وولورهمپتون، سرمربی نروژی شیاطین سرخ نگران آینده بازیکن خود نیست.

شما (رسانه‌ها) همیشه علامت سوال‌هایی را پیرامون پل مطرح می‌کنید. فکر می‌کنم عجیب نخواهد بود اگر بگوید از بازی کردن لذت می‌بردم، با هم تیمی‌هایم خوش می‌گذرانم، از کارم لذت می‌برم و عاشق این شغل هستم. البته که شما سراغ جملات با علامت سوال در مورد او می‌روید و همیشه پرسش‌هایی در مورد پل مطرح است. حتی یک نشست خبری هم نبوده است که در آن در مورد پل پوگبا جواب نداده باشم. ۸۰ درصد چیزی که گفت این بود که از آن بازی (مقابل چلسی) و حضورش در اینجا لذت برده است. من از بابت پل هیچ نگرانی‌ای ندارم. از نگاه من، بله، او می‌ماند.

سرمربی منچستریونایتد همچنین با اشاره به ترافیک تیمش در مرکز خط دفاعی، از احتمال فروختن دست کم یک مدافع میانی قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در سایر لیگ‌ها خبر داد. پس از جذب هری مگوایر، تعداد مدافعان میانی یونایتد به هفت نفر رسیده است زیرا آن‌ها ویکتور لیندلوف، آکسل توانزبه، کریس اسمالینگ، اریک بایی، فیل جونز و مارکوس روخو را هم در اختیار دارند.

این مسئله‌ای است که باید آن را حل کنیم و البته ما بیش از حدی مدافع میانی داریم که من بتوانم همه را راضی نگه دارم. ولی ما باید در مسابقات برنده شویم و عملکرد خوبی داشته باشیم، بنابراین بازیکنانی را انتخاب خواهیم کرد تا به ما جهت رسیدن به این هدف، بهترین سرویس را بدهند. به نظرم بازیکنانِ خوب می‌توانند کنار هم بازی کنند. خط دفاع جدید ما فقط یک بار کنار هم بازی کرده‌اند. ما خواستار هماهنگی آن‌ها با حضور داوید دخیا درون دروازه هستیم. می‌خواهیم امر بازیسازی را از عقب زمین انجام دهیم و برای این کار مدافعان خوبی هم در اختیار داریم. آکسل پشت در است و می‌خواهد بازی کند. امیدوارم هری و ویکتور دلیلی برای اعمال تغییر به من ندهند و نه خبری از محرومیت باشد، نه مصدومیت و یا عدم تمرکز.

وی افزود:

هم هری و هم ویکتور می‌توانند با توپ کار کنند. آن‌ها بازیخوانی خوبی دارند و بدیهی است داشتن فرد بلند قامتی مثل هری در کنار خود، خیلی خوب است. مطمئنم ویکتور از این همکاری لذت خواهد برد. روخو، اسمالینگ، جونز و آکسل همگی خواستار بازی کردن هستند. درون تیم ما رقابت جریان دارد.

در جریان پیروزی ۴-۰ هفته اول منچستریونایتد مقابل چلسی، آنتونی مارسیال بار دیگر به نوک خط حمله یونایتد بازگشت. او و مارکوس رشفورد در آن مسابقه جمعا سه گل به ثمر رساندند و سولسشر امیدوار است این دو گل‌های زیادی در فصل پیش رو برای تیمش به ثمر برسانند.

آنتونی زیر نظر (لوئیس) فن خال مدتی در پست شماره نه بازی کرد و سپس در سالیان گذشته در سمت چپ زمین به کار گرفته شد. به نظرم هم او و هم مارکوس توانایی بازی در هر دو پست را دارند. گاهی مارکوس در وسط خط حمله قرار می‌گیرد و آنتونی در سمت چپ یا دنیل (جیمز) در سمت چپ و یکی از آن دو نفر در سمت راست. ولی ما نمی‌خواهیم برای گل زدن کار پیچیده‌ای داشته باشند... می‌خواهم به راحتی گل بزنند. اگر هر دوی آن‌ها بدین ترتیب در هر فصل ۵ گل بیشتر بزنند، جمعا ۱۰ گل بیشتر برای تیم به ارمغان آورده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا