تقسیم بندی پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی به مدت یک‌سال


تقسیم بندی پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی به مدت یک‌سال

سرهنگ مرادی از تقسیم بندی و اقساطی شدن یک ساله جرایم ثبت شده در حوزه راهنمایی و رانندگی خبر داد.

تقسیم بندی پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی به مدت یک‌سالسرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات دیدار‌های روسای تخصصی پلیس پایتخت با مردم، گفت: ملاقات‌های مردمی به مناسبت عید غدیر خم و بنا به تدبیر فرمانده ناجا و دستور رئیس پلیس پایتخت انجام شده است.

او افزود: تاکنون بیش از ۸۵۰ نفر از شهروندان به مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا مراجعه و روسای پلیس تخصصی فاتب با سعه صدر از آن‌ها استقبال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اطلاع رسانی بدون رانت خبری از اولین اولویت فرمانده انتظامی تهران بزرگ

سرهنگ مرادی تصریح کرد: بیشترین موضوع مطرح شده از سوی مراجعه کنندگان مربوط به حوزه‌های راهنمایی و رانندگی و امنیت اخلاقی است.

وی افزود: با توجه به مناسبت عید غدیر خم همکاران من تا ساعت ۱۸ امروز در ستاد ترخیص مرکزی و کلیه ستاد‌های ترخیص خودرو در مناطق راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، حضور خواهند داشت و مشکلات شهروندان درباره موضوع ترخیص خودرو را بررسی خواهند کرد.

معاون اجتماعی فاتب، گفت: شهروندانی که خودروهایشان توقیف شده است می‌توانند با مراجعه به ستاد ترخیص خودرو، مبالغ جرایمی که به نام آن‌ها ثبت شده است را به مدت یک سال تقسیم کنند و این جرایم را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

انتهای پیام/

مراجعه بیش از ۸۵۰ نفر از شهروندان برای دیدار‌ با روسای پلیس پایتخت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...